• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • HäckHäxan
    Yoyna skrev 2011-08-28 15:17:26 följande:
    Låna en av grannmännen? Spela på din kvinnlighet så kanske de tom klipper åt dig! Sola rumpan är bra. Mindre bra när svägerska och svåger kommer på oanmält besök, nu kan jag aldrig skämta om nudistbad igen... Skrikandes
    hahahahhah

Tror att deras fruar typ eldar upp mig på bål om jag skulle göra nått sånt. Bara par här och så jag en förvirrad singel mamma. Jag är helt ärligt tacksam för att det ens går att prata med några av dem och för att ingen verkar ta illa upp när jag går runt i kalsonger och linne och grejar i trädgården. So far so god!

Psst bada naken är gott tycker jag, fast kanske inte på en nudiststrand då
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • I Blackrose I

Jag sa ju att ni skulle ändra synen om mig. Skäms

Ett kåt utländskt elände med fina tits (Sumpbävern)
  • HäckHäxan
    I Blackrose I skrev 2011-08-28 15:15:04 följande:
    Hehe, du får sikta in dig på armenier. *Tipsar*

Håller med om allt. För mig är ögon viktigast och sen händer. Ja, jag vet att jag låter knas men killen måste ha stora händer.

Absolut är personlighet viktigt också men det tillsammans med ett utseende är ultimatum.
    För min del måste de inte vara dasslock, men dock större än mina, inte så svårt egentligen eftersom jag har för jävla små händer, tror de är därför jag överkompenserar med sjukt långa naglar!

Jag försöker verkligen avhålla mig från att inte döma efter utseende utan person, men ändå måste det ju liksom finnas något i utseendet som jag uppfattar som tilltalande, så det känns som världens jävla dubbelmoral.
  • HäckHäxan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 15:18:52 följande:
    Nej nu ska jag storhandla!
    Lycka till!

Fick gjort det i fredags och jag bara hatar att handla.
  • HäckHäxan
    Yoyna skrev 2011-08-28 15:22:48 följande:
    Men bacon funkar, knaperstek det. Men då kanske inte gräddfil och kryddor är så bra till iofs... Kanske typ fetaost och solt. tomater? Oliver? Paprika - gott!
    Hackade till paprika, gul och röd, gurka och tomater, lite lök och hackade i jordnötter. Steker fläsk, hårt! och så pastan till det. Nå det är mat iaf
  • Ernst Hugo
    och skrev 2011-08-28 14:04:36 följande:
    Hon har stora bröst väl, det räcker ju.

Nej, jag tyckte bara sättet att direkt associera till någon som du kunde tänka dig att ligga med var rolig. 

Frustrerad, Baloou?

Men lite mer som att man nämner inte Klaus Kinsky utan att nämna Natascha Kinsky. Jamie Lee har väl medelstora bröst, eller?

Tackar som frågar. Numera bara kåt, glad & tacksam Flört   
    Come on katten - det svänger ju...
  • Yoyna
    Ernst Hugo skrev 2011-08-28 16:03:00 följande:

Numera bara kåt, glad & tacksam Flört   

Bra där!
  • Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 15:56:44 följande:
    Hackade till paprika, gul och röd, gurka och tomater, lite lök och hackade i jordnötter. Steker fläsk, hårt! och så pastan till det. Nå det är mat iaf

Bara man blir mätt så!
  • och
    Ernst Hugo skrev 2011-08-28 16:03:00 följande:

Men lite mer som att man nämner inte Klaus Kinsky utan att nämna Natascha Kinsky. Jamie Lee har väl medelstora bröst, eller?

Tackar som frågar. Numera bara kåt, glad & tacksam Flört   
    Du är för gullig. Solig
Svar på tråden Trash-tråden