• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 16:29:29 följande:
    Japp öde strand eller i ringa sällskap.Solig

Japp öde strand eller i RÄTT sällskap Skål
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 16:09:26 följande:
    WOW. För mig är det helt obegripbart, men jag har liksom aldrig varit attraherad av någon som är så mkt än äldre än mig. Min syrras sambo är 18 år äldre än henne och 12 år äldre än mig och jag hade nog lagt benen på ryggen om en man på 45 raggat på mig idag och då är jag ändå 31 nu.
    I Blackrose I skrev 2011-08-28 15:32:31 följande:

Jag sa ju att ni skulle ändra synen om mig. Skäms

Det är dom enda jag haft så varit för gamla. Han som var min gymnasielärare var jag tokkär i. Jag älskade honom av hela mitt hjärta och vi flyttade till och med ihop (Lång historia). Att han var 20år äldre än mig vr ingenting jag tänkte på utan det var hela han jag föll för. En underbar personlighet. Han var rar, snäll, omtänksam, älskvärd, en god lyssnare, romantisk, intelligent och så hade han så vackra gråblåaögon.

Ålder har jag aldrig brytt mig om. Faktiskt. Jag har nobbat folk pågrund av detaljer i utseendet som jag inte kunde med men aldrig pågrund av ålder.
    Ett kåt utländskt elände med fina tits (Sumpbävern)
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 16:09:26 följande:
    I Blackrose I skrev 2011-08-28 15:32:31 följande:

Jag sa ju att ni skulle ändra synen om mig. Skäms

Never, jag dömer dig enbart efter hur du är gentemot mig.
    Tack. {#emotions_dlg.flower}
  • Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 16:29:29 följande:
    Ja kanske är det så. fast jag "var" ett hot när jag var sambo också tydligen enligt en del. Själv orkar jag helt ärligt inte bry mig eller tänka, jag pratar med alla, jag är lika öppen eller tillsluten med alla oavsett kön och någon upptagen man har jag helt ärligt aldrig varit intresserad av, inte ens när jag möter en intressant man som visar sig vara upptagen är jag intresserad. Varför skulle jag liksom vara nöjd med att vara nån nr 2 när jag kan vara någon annans nr 1.
    Där jag bor tillhör jag skaran "yngre mamma" och jag och en kompis som är lika gammal som jag brukar roa oss med att säga att vi börjar bli gamla och slitna och att det är bäst att passa på nu om man ska få nått Det är lite elakt och kan säkert verka både korkat och självupptaget men jag kan inte låta bli när andra mammor är så himla pretto och tråkiga.

Och självklart vill man helst inte vara någons nr 2!
  • HäckHäxan
    Yoyna skrev 2011-08-28 16:33:44 följande:
    Du har alldeles säkert rätt i din teori om varför du reagerar som du gör på just "äldre" män. Och jag beklagar det du varit utsatt för, det ska ingen människa behöva genomlida.

Om jag skulle vara singel och leta efter en potentiell livspartner (för det är stooor skillnad på att hitta en sådan och att bara hitta nån att ha lite kul eller ha sex med) så vet jag inte alls hur jag skulle tänka. Jag skulle alldeles säkert vara alldeles för fördomsfull och dömma ut folk för tidigt. Inte alls vara frisinnad och ge alla en chans!
    Nej det skall ingen behöva. fast för just min del är det rätt lugnt, jag lever, jag står här och jag kna njuta ssex, så jag känner mig lyckligt lottad, för de lyckades inte förstöra en så viktig del av livet för min del. Jag var ett offer och idag är jag en helt vanlig kvinna då.

Hitta nån att ha sex med är ju tja inte så svårt. Hitta någon man vill ha sex med fler än en gång, många gånger, kan umgås med bla bla kan vara svårare.

Egentligen letar jag inte. Men jag kunde önska att kärleken bara slog mig i huvudet en dag För jag är alldeles för dum för att fatta om eller när någon är intresserad och behandlar alla som mina vänner och det försvårar säkert en del.

Nu är vår middag klar, dags att duka och äta, är såååå hungrig!
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-08-28 16:36:13 följande:
    Det är dom enda jag haft så varit för gamla. Han som var min gymnasielärare var jag tokkär i. Jag älskade honom av hela mitt hjärta och vi flyttade till och med ihop (Lång historia). Att han var 20år äldre än mig vr ingenting jag tänkte på utan det var hela han jag föll för. En underbar personlighet. Han var rar, snäll, omtänksam, älskvärd, en god lyssnare, romantisk, intelligent och så hade han så vackra gråblåaögon.

Ålder har jag aldrig brytt mig om. Faktiskt. Jag har nobbat folk pågrund av detaljer i utseendet som jag inte kunde med men aldrig pågrund av ålder.

Kan bara instämma! Glad
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 16:26:44 följande:
     Jag klarar inte män som ser eller uppför sig gubbig, de spelar ingen roll om de är 25 eller 45, det bara fungerar inte.
    Det är sjukt avtändande. Spelar ingen roll om dom är 20 eller 40.
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 16:26:44 följande:
    Jag tror och notera nu tror, att detta hänger ihop med de övergrepp jag blev utsatt för som barn, av gubbar och just därför bara jag liksom inte klarar av det. Allt annat som hade en inverka eller påverkan på min vardag, mina livsval har jag fått bort, men inte det där.
    Åh, beklagar. Du har säkert rätt i varför du reagerar så som du gör.

*Kram*
  • Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 16:38:31 följande:
    Nej det skall ingen behöva. fast för just min del är det rätt lugnt, jag lever, jag står här och jag kna njuta ssex, så jag känner mig lyckligt lottad, för de lyckades inte förstöra en så viktig del av livet för min del. Jag var ett offer och idag är jag en helt vanlig kvinna då.

Hitta nån att ha sex med är ju tja inte så svårt. Hitta någon man vill ha sex med fler än en gång, många gånger, kan umgås med bla bla kan vara svårare.

Egentligen letar jag inte. Men jag kunde önska att kärleken bara slog mig i huvudet en dag För jag är alldeles för dum för att fatta om eller när någon är intresserad och behandlar alla som mina vänner och det försvårar säkert en del.

Nu är vår middag klar, dags att duka och äta, är såååå hungrig!
    Va skönt att du hittat ett sätt att gå vidare!

Önska kan man ju men jag tror inte på att kärleken bara slår till. Därmot tycker jag att det är jätteroligt att para ihop folk!

Smaklig måltid!
  • HäckHäxan
    I Blackrose I skrev 2011-08-28 16:36:13 följande:

Det är ju helheten som räknas, vad man är var för sig och vad man är och kan uppnå ihop, är man kär så är man, älskar man så gör man. Om jag älskar så kan jag utan tveka kapa av mig ena armen i ett blink. Jag är sjukt jävla lojal och jag slåss stenhårt för det jag tror på, sen om det är bästa mat för barn, handikappades rätt till hjälp eller mannen som får mig att må bäst, spelar ingen roll, tror jag på något så är det värt att slåss för eller så fungerar jag som människa iaf.
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
Svar på tråden Trash-tråden