I Blackrose I skrev 2011-08-28 16:47:35 följande:
Det gör du rätt i. Ingen är värd så mycket att man låter sig förstöras pågrund av personen vad det än gäller.
Starkt gjort av dig.

Det tog tid, men åhh vad det var värt det OCH vad livet är enklare, lättare och mkt skönare utan den där jävla offerkappan. Jag förstår att det låter lite rått och så där men helt allvarligt, det är skit svårt att beskriva på annat sätt
FL var en god bit på min väg hit, jag hängde anonymt i trådar för oss med övergrepp och våldtäkt i bagaget OCH man fick både stöd, läsa om andra och ifrågasätta sig själv, mycket, gjorde gott på mig iaf. Sista biten var att berätta för min mamma om min våldtäkt som tonåring och sen liksom det mesta bara rann av, helt sjukt, men så var det. Råkade glömma fylla i mitt anonym nick här inne en dag och svor ve och förbannalse, 30 min senare tänkte jag att va fan, skit i det, de är ju inte jag som felat, när ja väl gått över den gränsen så slutade jag vara tyst IRL också och jag chockade nog många när jag bara sa rakt ut som det var, men jag orkade inte bry mig, för mig var det en stor del i min rehabilitering typ.