• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna
    Binary skrev 2011-08-28 18:40:01 följande:
    Saknar bara en för att samla de fagraste damerna på FL här inne ju, men hon sitter i soffan och har somnat :-P

Väck henne med en puss från mig!
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 19:00:07 följande:

Moussaka. Gott!
    Ja, apoteket har helt ok krämer och massor att välja bland. Köpte enganska liten tub, ska nog köpa en till i veckan
    En kvinna kan aldrig ha för många krämer.  

Ja, det är gott! Aldrig lagat det själv dock, kanske skulle prova?

Haha, nä man kan aldrig ha för många krämer (eller för mycket smink eller parfymer eller underkläder eller ja du fattar!)
  • I Blackrose I

Det blev spagetti ikväll. Lagad på persisk sätt. Jag använde 1kg så det blir kvar till lunch imorgon också.

Ett kåt utländskt elände med fina tits (Sumpbävern)
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-08-28 19:08:31 följande:

Ja, det är gott! Aldrig lagat det själv dock, kanske skulle prova?

Haha, nä man kan aldrig ha för många krämer (eller för mycket smink eller parfymer eller underkläder eller ja du fattar!)
    Jaaa gör det! Mycket gott
    Med en stor härlig sallad till.

Ja, jag fattar, smink, parfymer, underkläder (fast jag måste erkänna att jag går utan trosor 360 dagar av 365 under året, underkläder fyller mer en sexuell funktion...), väskor (!!!), skor, örhängen samt sexleksaker    
  • I Blackrose I
    Binary skrev 2011-08-28 19:19:43 följande:
    Hmm .... tror att jag ska väcka Lady T med en Latte Deluxe och ett glas vitt
    Ge henne en puss från mig också. Det var länge sen. Kyss
    Ett kåt utländskt elände med fina tits (Sumpbävern)
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 19:17:14 följande:
    Haha du sa inte tack!
    Du är den finaste mannen av alla som skrivit i tråden, det anser jag och jag har som bekant alltid rätt  
    tack, nu kan jag tacka...älskar när du sjunger ut så fint
    TACK!!!!!!!!!!!
Svar på tråden Trash-tråden