Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

lille Birger skrev 2012-05-25 20:25:21 följande:
    Agri har ju skrivit i den där tråden. Obestämd
    Det blir den inte sämre av. Tvärtom.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Underbara Annelie   skrev 2012-05-26 11:36:35 följande:
    Helt obegripligt vansinnigt dumt.
    PUSS,Hjärta gumman.Hjärta Om du visste vad jag älskar dig....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-05-26 12:21:36 följande:
    Det var i alla fall inga (dägg) djur som kom till skada. Nalle

Fast det verkar vara en väldigt kostsam sport, det där. Perfekt för studenter som söker motion och socialt umgänge.
    Precis. Tänk på alla förbannade sportfiskare som penetrerar sina offer med en stor jävla metkrok. Usch å fy....
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-05-26 13:28:31 följande:
    Nallebjörnen och jag har planer på att bygga en lådbil i sommar. Den är vänligare mot miljön än bilen i Antons video.
    Bra initiativ, Birger Lelle, å så vill jag se en video, i HD kvalité, när du och Bamse gör ett lika långt hopp med den nybyggda bilen.

Tack på förhand för det. 

Å så dagen musiklänk. Nä, Maria, det är inte Fröken Scott. Men nästan. Det är Vivaldi.... 

">

• Anton Chigurh

dagenS !!!

........fan 

• Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-05-26 18:35:13 följande:
    Jag tror absolut att man kan få en hel del tjejer om man gör en sån där sak.

Annelie, den vackra, blev ju t ex väldigt hänförd och upprymd, men försökte dölja det genom att skriva att det var dumt gjort.

Dock tror jag inte att varken jag eller nallebjörnen är tillräckligt modiga för att göra något sånt där. Vi vill nog hellre åka lugnt och sansat i vår lilla lådbil. Nalle
    Ja, det är typiskt fruntimmer å säga en sak och mena tvärtom.....
  • Anton Chigurh
    MIN gumma skrev 2012-05-26 19:04:49 följande:
    Har jag sagt att jag älskar dig idag, Anton? Och dig med Birger.
    Ååååh, min underbara Hjärta goding......Hjärta
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-05-26 19:36:26 följande:
    Farbror Anton är nog gärna barnvakt.
    Jajamen, inga problem, barn brukar gilla å leka med leksakerna jag alltid tar med på barnkalas o likn. Om du bara visste vilka talanger talanger jag hittar allt emellanåt, fan, en del 10-åringar hanterar en
    ">kaliber 50 revolver
    bättre än vissa vuxna.

självklart ställer farbror Anton upp.  
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-05-26 19:42:02 följande:
    Tror du det och? Kan du fråga? Jag tror att han är arg på mig för att jag inte kunnat komma med mer exakt information angående vår Valtra...
    Det är lite andra saker jag är intresserad av i första han,  Valtran också, självklart Yoyna,  men den diskuterar vi efteråt...... 
Svar på tråden Trash-tråden