• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna

Ah, just det... En dyrare variant (för fattiga studenter och småbarnsmammor som börjar bli lite gamla... Youth Code!                                                                                                                                                                       Nu ska jag köra min dotter in till stan, hon ska gå på Eric Saade med mormor!!!

• I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-08-25 13:08:45 följande:
    God förmiddag!
    Halloj där, fastnade i en annan diskussion och glömde bort den här totalt. Skäms

Hur är det med dig? Allt väl?
    Ett kåt utländskt elände med fina tits (Sumpbävern)
  • I Blackrose I

NG

Kolla på tradera efter kända märken. Du kan hitta märkes krämer mycket billigt men se till att köpa från folk som har många omdömmen. Helst över 100. Då vet du att det är äkta vara dom säljer. Brukar köpa Exuviance därifrån. Blir mycket billigare. Sist köpte jag en salongstorlek 475mlför 600kr. Det räcker i 1helt år. Rekommenderar märket. Helt underbar. Har också blandhy och köper Essential Multi-Defense Day fluid SPF 15. Finns i kräm också då är det tjockare än Fluid och fetare.

• Anton Chigurh
    VAD I HELVETE ÄR NU DETTA, diskutera ansiktskräm...................va faen, liksom, nu lägger ni ner, och det omgående, så "pratar" vi om M1A1 Abrams och F-18 Hornet istället.

Ämnen som ansiktskram och Epilatorer får ni fan avhandla via PM. Skäms på er. Mycket.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • I Blackrose I
    Anton Chigurh skrev 2011-08-25 16:25:25 följande:
    VAD I HELVETE ÄR NU DETTA, diskutera ansiktskräm...................va faen, liksom, nu lägger ni ner, och det omgående, så "pratar" vi om M1A1 Abrams och F-18 Hornet istället.

Ämnen som ansiktskram och Epilatorer får ni fan avhandla via PM. Skäms på er. Mycket.
    Hehehehe

*hånglar* Kyss
  • Anton Chigurh
    I Blackrose I skrev 2011-08-25 16:29:02 följande:
    Hehehehe

*hånglar* Kyss
    Näää, det går jag inte på, å inget jävla försoningssex heller. Glöm det.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • I Blackrose I
    Anton Chigurh skrev 2011-08-25 16:35:27 följande:
    Näää, det går jag inte på, å inget jävla försoningssex heller. Glöm det.
    Jag är inte mycket för försoningssex. Bättre med straffsex. Vad sägs?
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-08-25 15:40:12 följande:
    NG

Kolla på tradera efter kända märken. Du kan hitta märkes krämer mycket billigt men se till att köpa från folk som har många omdömmen. Helst över 100. Då vet du att det är äkta vara dom säljer. Brukar köpa Exuviance därifrån. Blir mycket billigare. Sist köpte jag en salongstorlek 475mlför 600kr. Det räcker i 1helt år. Rekommenderar märket. Helt underbar. Har också blandhy och köper Essential Multi-Defense Day fluid SPF 15. Finns i kräm också då är det tjockare än Fluid och fetare.

Tack för tipsen! {#emotions_dlg.flower}
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2011-08-25 16:25:25 följande:

Män måste också ta hand om sin hud Anton.
    Jag kan tänka mig att du behöver en ganska mild kräm för din känsliga hy, med doft av...motorolja? 
  • Anton Chigurh
    I Blackrose I skrev 2011-08-25 16:38:19 följande:
    Jag är inte mycket för försoningssex. Bättre med straffsex. Vad sägs?
    Skall fundera på saken......
Svar på tråden Trash-tråden