• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-25 13:12:10 följande:
    Men nu ska jag cykla till ICA på jakt efter den perfekta ansiktscremen.

Jag diggar Lóreals! Det är nog det närmaste perfektion du kan komma på ICA
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-08-25 13:13:20 följande:

aaaa, härligt!

jag har det helt ok, fullt upp och en del nya saker att ta tag i när hösten kommer.   
    Jaså?
    Jag tolkar in en massa i att du har en hel del nya saker att ta tag i...men jag antar att du bara menar rent allmänt... Skönt att höra att du har det bra.
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-08-25 13:14:14 följande:

Jag diggar Lóreals! Det är nog det närmaste perfektion du kan komma på ICA

Ja jo precis, jag inser att val av butik begränsar mig. Men jag ska till Maci, där urvalet är lite större!
    Jag har fortfarande inte funnit den perfekta och min hud behöver olika cemer beroende på årstid. Sommaren behöver jag nästan inte någon alls, på vintern blir jag supertorr!
    Då använder jag Palmers Cocoa butter över hela kroppen och luktar som kakaosmör i några månader.  
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-25 13:14:56 följande:
    Jaså?
    Jag tolkar in en massa i att du har en hel del nya saker att ta tag i...men jag antar att du bara menar rent allmänt... Skönt att höra att du har det bra.

Hahaha, fri tolkning kan vara både hälsosamt och livsfarligt....

Självklart menar jag bara rent allmänt, vad annars?  
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-25 13:17:24 följande:

Ja jo precis, jag inser att val av butik begränsar mig. Men jag ska till Maci, där urvalet är lite större!
    Jag har fortfarande inte funnit den perfekta och min hud behöver olika cemer beroende på årstid. Sommaren behöver jag nästan inte någon alls, på vintern blir jag supertorr!
    Då använder jag Palmers Cocoa butter över hela kroppen och luktar som kakaosmör i några månader.  

Sant? Är själv en sucker för kokos och vanilj-dofter

I ansiktet föredrar jag däremot en ansiktskräm. Har du blandhy har Lóreals (nej jag är inte återförsäljare, inser att det låter som det ) en som heter Hydrafresh for Combined Skin. Super!   
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-25 13:18:58 följande:

Hmm hm hmmmm...{#emotions_dlg.djavulsk}

Oskyldig som alltid....
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-08-25 13:20:54 följande:

Sant? Är själv en sucker för kokos och vanilj-dofter

I ansiktet föredrar jag däremot en ansiktskräm. Har du blandhy har Lóreals (nej jag är inte återförsäljare, inser att det låter som det ) en som heter Hydrafresh for Combined Skin. Super!   
    Jag älskar vaniljdofter. Min vintersjal/halsduk doftar alltid så gott av Bodyshops lilla vaniljdoft. Älskar den, speciellt på vintern av någon anledning.

Och ja, absolut vad gäller ansiktet, Hydrafresh har jag haft många gånger, den är riktigt bra
    Helst skulle jag vilja köpa något som känns ännu lyxigare men beggars can't be choosers.  

Nu måste jag åka så jag hinner hem tills min dotter kommer hem.

Puss!!!   
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-25 13:24:22 följande:
    Jag älskar vaniljdofter. Min vintersjal/halsduk doftar alltid så gott av Bodyshops lilla vaniljdoft. Älskar den, speciellt på vintern av någon anledning.

Och ja, absolut vad gäller ansiktet, Hydrafresh har jag haft många gånger, den är riktigt bra
    Helst skulle jag vilja köpa något som känns ännu lyxigare men beggars can't be choosers.  

Nu måste jag åka så jag hinner hem tills min dotter kommer hem.

Puss!!!   

Puss på dig!
Svar på tråden Trash-tråden