• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2011-08-25 08:12:24 följande:
    Hmmmm NG berättade för mig om gubbar som har sex med bilar.....crazy shit ...but true.
    de har till och med anal sex med bilen om de tar den i avgasröret..var det inte så`NG?

www.livevideo.com/video/E7DDEC5D722A43B0A3C9B...

PS: Om jag hamnar på något museum som har en pansarvagn kommer jag aldrig att kunna se den på samma sätt igen....skall jag våga ta i vagnen utan handskar?
    Nu känner jag att jag måste göra en insats för mänsklighetens väl och ve här. Aynrand !!!  Det är ett modernt samhälle vi lever i, med allt vad det innebär, och därför vill jag, i all vänlighet, upplysa dig om att Pansarvagnar, Stridsvagnar, Dödsmaskiner, mm mm, dom förekommer i relativ stor omfattning också utanför museer, jo, det är sant. Tänkte det var lika bra å förbereda dig, fick för mig att du var helt omedveten om detta faktum.

Jag har suttit på en stridsvagn. Och det är inget jag skäms för. Tvärtom. Kan väl erkänna att jag dessutom har haft närkontakt med JA 37 och J 35. Och det är inte dom enda.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • I Blackrose I

Gomorron Solig

Ett kåt utländskt elände med fina tits (Sumpbävern)
  • Anton Chigurh
    I Blackrose I skrev 2011-08-25 10:00:29 följande:
    Gomorron Solig
    Allå. {#emotions_dlg.flower}
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • I Blackrose I
    Anton Chigurh skrev 2011-08-25 10:03:21 följande:
    Allå. {#emotions_dlg.flower}
    Hej gubben. Hur mås det?
  • Anton Chigurh
    I Blackrose I skrev 2011-08-25 10:05:01 följande:
    Hej gubben. Hur mås det?
    Bra tack, hoppas min Ros mår ändå bättre. 
  • och

Hej

Tog du bilder, Anton. Kan du inte lägga ut dom här då. Solig  

• I Blackrose I
    Anton Chigurh skrev 2011-08-25 10:07:00 följande:
    Bra tack, hoppas min Ros mår ändå bättre. 
    Det är bara bra med mig. Sovit gott och lillen har börjat lugna ner sig så det är inte lika jobbigt att lämna honom på dagis.

Kyss
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-08-25 10:12:20 följande:
    Hej

Hej Nalle

Sovit gott?
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-08-25 10:12:20 följande:
    Hej

Det var strängeligen förbjudet å fota på militärt område. Tyvärr.

• Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2011-08-25 09:49:03 följande:
    Nu känner jag att jag måste göra en insats för mänsklighetens väl och ve här. Aynrand !!!  Det är ett modernt samhälle vi lever i, med allt vad det innebär, och därför vill jag, i all vänlighet, upplysa dig om att Pansarvagnar, Stridsvagnar, Dödsmaskiner, mm mm, dom förekommer i relativ stor omfattning också utanför museer, jo, det är sant. Tänkte det var lika bra å förbereda dig, fick för mig att du var helt omedveten om detta faktum.

Jag har suttit på en stridsvagn. Och det är inget jag skäms för. Tvärtom. Kan väl erkänna att jag dessutom har haft närkontakt med JA 37 och J 35. Och det är inte dom enda.....

Svar på tråden Trash-tråden