• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Ernst Hugo

God fortsättning på er Solig

Come on katten - det svänger ju...
  • Yoyna

NG, mm men det kunde iofs vara upphetsande med lite flämtningar och lätta andetag...

• Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2012-01-05 18:53:20 följande:
    NG, mm men det kunde iofs vara upphetsande med lite flämtningar och lätta andetag...
    Ja men kommer de höras över mina egna?

I vilket fall som helst vill jag spela in en sådan, gör det inte för egen vinning såklart, utanför...umm ja...andras skull. 
    Eau de Salope
  • Yoyna

NG, du är såå söt! Vi bokar en studio! Klart du inte gör det för din egen skull, du gör det för konsten och mänskligheten!!!

• Ernst Hugo
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-05 18:53:55 följande:

Detsamma! 
    Skönt att se...
    Yoyna skrev 2012-01-05 18:54:00 följande:
    Hej Björnen! Detsamma!
    ...att ni varierar er allför långt bort från grundtemat - CD låter bra Glad

Come on katten - det svänger ju...
  • straight arrow
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-05 18:55:09 följande:
    Ja men kommer de höras över mina egna?

I vilket fall som helst vill jag spela in en sådan, gör det inte för egen vinning såklart, utanför...umm ja...andras skull. 
    Vi kan ju hjälpas åt, göra en kollektiv ansats att samla ihop ett ljudbibliotek
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2012-01-05 18:57:40 följande:
    NG, du är såå söt! Vi bokar en studio! Klart du inte gör det för din egen skull, du gör det för konsten och mänskligheten!!!

Jag älskar att du förstår mig!
    Eau de Salope
  • Yoyna

NG, du vet att jag älskar att förstå dig! Dessutom kommer det så naturligt...