• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    Perite FL skrev 2012-01-05 23:10:06 följande:
    Ändå är du inte värd det, ett rövhål av din kaliber borde jag i vanlig ordning skita totalt i, men eftersom jag fick knulla pigan ordentligt i röven denna vackra afton är jag på ovanligt gott humör och tycker mig således vara såpass gentil att jag iaf svarar på dina makalöst korkade inlägg. 

Men det kommer inte bli någon vana. Tro mig. 
    Tänk att det kan vara bra med mindre kaliber ibland.
    The hard way is the right way.
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2012-01-05 23:10:21 följande:
    Inte syftet idag.

Vad är syftet då?
    Vad är det man sprutar på växter som är angripna av löss? 
    Eau de Salope
  • Aynrand
    Perite FL skrev 2012-01-05 23:10:06 följande:
    Ändå är du inte värd det, ett rövhål av din kaliber borde jag i vanlig ordning skita totalt i, men eftersom jag fick knulla pigan ordentligt i röven denna vackra afton är jag på ovanligt gott humör och tycker mig således vara såpass gentil att jag iaf svarar på dina makalöst korkade inlägg. 

Men det kommer inte bli någon vana. Tro mig. 
    Vad trevligt Anton!
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Perite FL
    Agridulce skrev 2012-01-05 23:02:44 följande:
    Oh! Vad har Anton gjort nu? Du ser så där finsk arg ut igen.

Och vad vill den upprörda damen egentligen?
    Den där osisis har antagligen fått en krycka med isdubb uppkörd i röven av en tjurig pensionär, och så tar fanskabet ut det på er. Lite onödigt, kan tyckas, men även Adolf gjorde saker som var onödiga och som kan vara lite svåra att förklara anledningen till. Fast jag tror att Adolf var sinnessjuk.....
    A nuclear war can ruin your whole day.
  • Memoar
    och skrev 2012-01-05 23:09:00 följande:
    Är det ingen som inboxar dig?

Varför tror du att du kan säga något om mig som person genom att läsa ett par inlägg som jag har skrivit? Och varför är det viktigt att få veta hur många som raggar på mig? Om du nu inte är ute efter tips då, för att få sliskiga förslag i inboxen.  
    Ser du alla frågetecken i mitt inlägg du citerar? Förtydligande (då det uppstått missförstånd ang det tidigare i tråden)

Ser ut så här ---> ?, och stavas F R Å G E T E C K E N.

Jag säger ingenting om dig. Jag bildar mig en uppfattning baserat på hur du uttrycker dig i skrift här inne. Ett ord som förklarar vad det handlar om är spekulation
    Det är roligt att analysera och spekulera och du ger mig verkligen bränsle genom dina slagkraftiga ord.

• och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-05 23:12:11 följande:

Vad är syftet då?
    Vad är det man sprutar på växter som är angripna av löss? 
    Såpvatten. Fast det går oftast lika bra att använda en vanlig vattenslang om det är utomhus.

Eller så kan man samla nyckelpigor, de äter bladlöss. Solig

Det kanske är något för BJ? Så kan vi andra få ännu större anledning att känna tacksamhet längre fram. 
    The hard way is the right way.
  • Perite FL
    Aynrand skrev 2012-01-05 23:15:01 följande:
    Vad trevligt Anton!
    En synnerligen lyckad afton.
  • Perite FL
    och skrev 2012-01-05 23:11:45 följande:
    Tänk att det kan vara bra med mindre kaliber ibland.
    Ja, man upphör aldrig förvånas....
  • Memoar
    Aynrand skrev 2012-01-05 23:09:29 följande:
    NG är intelligent, välformulerad, sexig och hon definitivt hem hos mig
    Mmm... och eftersom du talar för fler än dig själv så väger din åsikt tungt! Även det faktum att du är en inventarie i tråden.

Fint ändå att du är lojal!