• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Memoar
    Perite FL skrev 2012-01-06 10:22:47 följande:
    Så har jag alltid skrivit, och, med din tillåtelse, kommer jag fortsätta !!!

Och, jag är inte provocerad, herregud, bry sig om vad okända dönickar skriver på ett anonymt forum. Nää, det fordrar lite mer än så för å reta upp gamle Perite. Fel. Det fordrar mycket mer. Fan så mycket mer !!!
    Du är så genomskinlig att jag skulle kunna sälja dig som Gladpack!
  • Memoar
    Perite FL skrev 2012-01-06 10:25:52 följande:
    Var det det bästa du kunde komma på ???

Du får nog fan skärpa till dig, annars blir jag besviken på riktigt. 
    Konstig sak att bli besviken på?Obestämd

Häckhäxan skrev att hon är förståndshandikappad och jag blev förvånad. Därav frågan? Känns onödigt att lägga ut en massa text för en endaste liten fråga tycker jag.
  • Perite FL
    Memoar skrev 2012-01-06 10:28:10 följande:
    Att du fattar trögt kommer knappast som en nyhet för någon !!!
    A nuclear war can ruin your whole day.
  • Smecker
    Perite FL skrev 2012-01-06 10:16:13 följande:
    Nää, jag har ingen som helst koll på hur skriftlig kommunikation på internet-forum fungerar, och det har definitivt inte ett skit med mitt humör, eller sinnestämmning, å göra. Så mitt sätt och skriva får du ta för va det är, dvs skit i upplägget och läs vad det står istället. Låter jobbigt kanske, men alla kan inte vara lika duktiga som dig och Doktor Osisis.

Bara en stilla undran. Om man skall skita i upplägget och läsa vad det (där, reds anm.) står, varför formaterar du dina inlägg alls? Formateringen fyller alltså ingen funktion, förutom att du får leka lite extra med de fina knapparna?
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Perite FL
    Agridulce skrev 2012-01-06 10:28:24 följande:
    God morgon!
    Ser att tråden fortsätter i samma intressanta stämning som igår.
    Intressant är väl å ta i, men hyfsat underhållande....Cool
  • Perite FL
    Smecker skrev 2012-01-06 10:39:59 följande:
    Bara en stilla undran. Om man skall skita i upplägget och läsa vad det (där, reds anm.) står, varför formaterar du dina inlägg alls? Formateringen fyller alltså ingen funktion, förutom att du får leka lite extra med de fina knapparna?
    Ungefär så, fast det funkar åt andra hållet också !!!
  • Memoar
    Perite FL skrev 2012-01-06 10:38:12 följande:
    Att du fattar trögt kommer knappast som en nyhet för någon !!!

( Är det användbart, bruka det)
  • Nice Girl Wrong Place

Alltså varför är ni så otrevliga? Detta var en skön, vänlig tråd där likasinnade med salt och humor hängde och dödade tid. Gillar man inte det måste ju det enklaste vara att skita i det och gå vidare. Sidospår i all ära kan man inte klampa in och vara allmänt dryg och otrevlig. Riktigt dålig stil.

Eau de Salope
  • Perite FL
    Memoar skrev 2012-01-06 10:50:44 följande:

( Är det användbart, bruka det)
    Hur roligt det än må va å debattera med dig å booYah, min kära Doktor,  så tänkte jag ägna mig åt betydligt roligare saker en stund. Så jag går å skiter. Hörs senare.......