Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

och skrev 2012-10-02 00:06:04 följande:
    Jag pratar inte med dig.
    loveboat........................love1.gif
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    HonHarPlattMage skrev 2012-10-02 00:36:24 följande:
    Jag tycker inte det. Tycker mest att hon ser korkad ut.
     Du har fel.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-10-02 18:33:57 följande:
    Och NG: nitbälten kan visst göra ont. 
    Jag tycker jag kunde få en replik på mitt sista PM till dig. ÄLSKLING.... Hjärta

Tycker inte du det ???
  • Anton Chigurh
    Min alldeles, ALLDELES UNDERBARA  Annelie HjärtaHjärtaHjärta skrev 2012-10-02 23:08:06 följande:
    Jag pratar fortfarande inte med dig.
    Menar du att Bert ringde dig i alla fall, trots att jag sa åt honom att låta bli.....

Fan.

• Anton Chigurh
    och skrev 2012-10-02 23:25:01 följande:
    Väldigt gulligt av dig. De bifogade bilderna på mig gjorde nog att han missade ordet INTE.
    I så fall är jag ju utan skuld här, ÄLSKLING,Hjärta och du kan börja prata med mig igen.

Jag skall dessutom be att Bert returnerar bilderna omedelbart. Jag tror inte han har hunnit vidarebefordra dom till Kamratposten. Han pratade om att rekryteringsavdelningen där kunde behöva lite draghjälp, men jag tror jag skall hinna före. Med lite tur i alle fall.

Så !!!  Pratar vi igen ??? 
  • Anton Chigurh
    HonHarPlattMage skrev 2012-10-02 23:29:36 följande:

Mmm, väldigt lik en av bilderna Bert fick, fast Annelie's röv är aningen mindre. Men för övrigt så.....

• Anton Chigurh
    och skrev 2012-10-03 00:11:22 följande:
    Du är vulgär.

Jag pratar fortfarande inte med dig. 
    Annelie'sHjärta rumpa är aningen mindre, Men för övrigt så.....
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-10-03 00:14:30 följande:
    Det var bättre.

Tack. Hjärta 
    ohyes................groupwave.gif................bliss.gif
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-10-03 00:31:00 följande:
    Jag har inget val. Jag har lovat A en bild på

min nyknullade rumpa

innan veckan är slut, och jag har inga andra intressenter för den uppgiften trots idogt postande av lockande inlägg.
    Jag skall göra mitt bästa. Det gör jag alltid. Du kommer bli nöjd, Älskling. Mer än nöjd. A likaså, med bilden då...
Svar på tråden Trash-tråden