• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    Shayna skrev 2012-01-22 16:46:28 följande:

Shayna skrev 2012-01-22 16:46:28 följande:
    Annelie behöver inte se sig över axeln, hon vet att männen visslar för att hon är snygg, inte för att hon har en halv toarulle hängande efter sig.

FL har numera övergått till att stänga trådar med kritik och radera inlägg.  
    Hej ÄLSKLING,Hjärta vilket extremt vackert namn, och jag menar faktiskt allvar här, tycker Shayna klingar så otroligt fint.

Att det sen betyder Beautiful, det visar ju enbart på hur rätt det är i sammanhanget. Hur jävla väl det passar in på användaren som är den  absolut mest underbara varelse jag träffat via nätet. No doubt about about that.

Använd nu detta (Shayna) till 100 % och ge fan i å ändra igen. FÖRSTÅTT ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2012-01-23 12:17:16 följande:

Anton Chigurh skrev :
    Hej ÄLSKLING,Hjärta vilket extremt vackert namn, och jag menar faktiskt allvar här, tycker Shayna klingar så otroligt fint.

Att det sen betyder Beautiful, det visar ju enbart på hur rätt det är i sammanhanget. Hur jävla väl det passar in på användaren som är den  absolut mest underbara varelse jag träffat via nätet. No doubt about about that.

Använd nu detta (Shayna) till 100 % och ge fan i å ändra igen. FÖRSTÅTT ???
    " X " i detta fall är Shayna. FAN, kan FL skippa det här möget nångång !!!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2012-01-23 12:19:55 följande:

Anton Chigurh skrev :
    Ja, i inlägg 14760 då, så förbannat rörigt det kan bli. Skyller på Juholt. Jävla nöt......
  • Kattdamen
    Anton Chigurh skrev 2012-01-23 12:22:33 följande:
    Ja, i inlägg 14760 då, så förbannat rörigt det kan bli. Skyller på Juholt. Jävla nöt......
    Det är bara du som är rörig.
    Mig får du älska hedniskt.
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-01-23 12:19:55 följande:
    Möget????
    Är du skåning Anton?
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-23 12:57:25 följande:
    Möget????
    Är du skåning Anton?
    Dansk. Jag är dansk. Fra København. Såklart.
  • Anton Chigurh
    Kattdamen skrev 2012-01-23 12:30:37 följande:

Kattdamen skrev :
    Det är bara du som är rörig.
    Kan jag inte tänka mig....
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-01-23 13:17:33 följande:
    Dansk. Jag är dansk. Fra København. Såklart.
    Åh katten! Hade jag ingen aaaaaaning om. Danskjävlarna kan vara riktigt trevliga. Jag snackar tom lingot (men be mig inte skriva något tack).

På något vis så förklarar det här dina lätt hedniska tendenser också.......
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-23 13:21:59 följande:

Agridulce skrev :
    Åh katten! Hade jag ingen aaaaaaning om. Danskjävlarna kan vara riktigt trevliga. Jag snackar tom lingot (men be mig inte skriva något tack).

På något vis så förklarar det här dina lätt hedniska tendenser också.......
    "lätt hedniska tendenser"

Det här, min käraste Agri, kräver en utförlig förklaring. Tack.
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-01-23 13:31:20 följande:
    "lätt hedniska tendenser"
     Det här, min käraste Agri, kräver en utförlig förklaring. Tack.
    Eeeeeeh......
    Din inte så mjuka framtoning och din mindre politiskt korrekta språkbruk (för att framföra det artigt).

Kom nu ihåg att jag är en person som är otroligt fördomsfull och stolt över det.