• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2012-01-22 23:14:06 följande:
    Jag börjar skolan i morgon så jag har också gjort varm choklad, och packat ned i ryggsäcken. Har även smörgåsar med jordnötssmör att smaska på imorgon, så jag slipper gå hungrig. Solig
    Undrar vad jag kommer få för klasskompisar den här terminen. Drömmer
    Är du inte lite sent ute på terminen Birger??? Eller får du gå i specialskola för väldigt speciella gossar?
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2012-01-22 23:26:28 följande:
    Är du inte lite sent ute på terminen Birger??? Eller får du gå i specialskola för väldigt speciella gossar?
    Det är vanlig skola. {#emotions_dlg.flower}

Jag har även tagit fram kläder som jag ska ha första skoldagen, det blir en blå nytvättad t-shirt och jeansbyxor.
  • Agridulce

Kan nån göra mig trött tack? Har tidigt, viktigt möte i morgon och jag är tokvaken och stirrig.

Har iaf stängt ner datorn. Vuxenpoäng på den. Men de försvann ju i samma sekund som när jag loggade in på mobilen.

• PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-01-22 23:53:01 följande:
    Kan nån göra mig trött tack? Har tidigt, viktigt möte i morgon och jag är tokvaken och stirrig.
    Har iaf stängt ner datorn. Vuxenpoäng på den. Men de försvann ju i samma sekund som när jag loggade in på mobilen.
    Jag vet ett bra sätt men det kräver fysisk närvaro . Annars brukar det funka för min del att typ läsa system dokumentation eller liknande. Somnar direkt.
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2012-01-23 00:02:07 följande:
    På dig BJ?
    Stringtrosor är för vuxna. Jag får inte ha dem för mamma.
  • lille Birger

Nu ska jag alldeles strax gå till min första skoldag den här terminen. Glad  Hoppas det går bra. Skäms

• PrimitivMan
    lille Birger skrev 2012-01-23 10:23:55 följande:
    Nu ska jag alldeles strax gå till min första skoldag den här terminen. Glad  Hoppas det går bra. Skäms
    Så trevligt då. Har du tagit med ett äpple att ge fröken?
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2012-01-23 10:23:55 följande:
    Ingen pli på ungdomen nuför tiden. Dagen är ju nästan slut redan.