Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Kakaa skrev 2012-10-03 08:47:03 följande:

kommer det några fler rövbilder lr
    ?

Man´s stjärtar går finfint också..

Och nej, detta betyder inte att det är ok att länka till en bild på farbror Bernards 60åriga gubbstjärt. :( 

Du kommer få en helvetes stor plats i Birgers hjärta, Kakaa. Välkommen.

Skulle det vara intressant med närbilder på Bert Karlsson's röv kan du fråga om Annelie ( Eller "och" då ) har några liggande. Jag misstänker att så är fallet. Lycka till.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2012-10-03 08:48:18 följande:
    funkar säkert och du lär bli bästis med de andra kvinnorna där inne.

ja nu var det dags att ta sig till jobbet!

Ha en underbar dag alla trashare!
    Ha det för jävla bra du med, Aynrand....Solig
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-10-03 08:54:04 följande:
    Schy! jag smög ju med det! :/ Järnspikar..

Vi pratar väldigt ofta om stridsvagnar också. Samt analsex.

Maria är förvisso lite svårflörtad här, vad gäller stridsvagnarna, men hon brukar ge med sig, till sist. Hon älskar mig innerst inne. Hon också. Det gjorde hon inte från början. Men det gör hon nu.

• Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-10-03 08:56:42 följande:
    Är Birger stor och rödhårig? det var den bild jag fick och jag tror jag är medial..

så han är stor och rödhårig, right?

kom igen nu, visst är han? lr känner du någon annan som är stor och rödhårig?! 

vet inte vem denna Birger är, men jag lovar, jag tar inte såå stor plats, jag är en liten brud som är för snabb med att öppna käften.

oh, Bert Karlsson, mmmhmm! baka in honom till en semla du. RAWR! 
    Ja, jag vill gärna tro det, att Birger är en gammal överviktig, rödhårig sjöman. Fast Birger är som Fantomen, inte i kroppen då, utan vad gäller namnen. Han har många namn, Birger är bara ett. Och jag tror han gillar rediga kvinnoarslen...

Har du frågor om Bert är det AnneliesHjärta avdelning. Inte min

Nu måste jag logga av för en stund, kakaa, göra lite nytta liksom. Ha en underbar dag du också... Solig
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-03 09:05:15 följande:
    Haha brukar hon?
    När var och huuuur Anton?

Självklart älskar jag dig innerst inne. Vem gör inte det? 
    4u
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-10-03 09:01:59 följande:
    Trött och folkilsk....

...och lite lite kåt.

Skulle nog behöva ett rejält straffkn*ll.

Och god morgon förresten.
    God morgon, Älskling...heart9

Jag tror jag hinner få iväg nåt riktigt trevligt till din inbox innan jag drar !!! 
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-10-03 09:02:05 följande:
    NG är en väldigt fin flicka A!!!

Det är och också. Agri är lite mer tveksam. Men hon vill gärna. God vilja ska väl premieras det med?

Själv är jag mycket god och fin. Speciellt idag.

Anton, jag behöver nya bromsar på min bil. Youfix.com?

Puss på er!
    lips

Skall jag fixa dina bromsar vill jag missbruka din underbart vackra kropp, i minst en timme, som betalning. Efteråt då.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-10-03 10:58:18 följande:
    God morgon käraste lilla solstrålen. Solig
    ......leveranstiderna från UNDERBARA Anton är med snigelhastighet som vanligt ser jag.Obestämd
    Va faaan, sist jag låg på fick jag en jävla utskällning, min kära Agri....Cool

Men en liten trevlig sak är härmed levererat.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-03 11:01:39 följande:
    Om någon känner sig manad och duktig på att tyda drömmar kan ni få något att bita i!
    Mig!

Jag drömmer alltid de mest surrealistiska, knäppa, fucked up drömmar.

I natt tuggade jag på kaffeextrakt (ja, det fanns kaffeextrakt, såg ut som hasch typ, men det var kaffe).
    Och detta är ingenting mot vad jag brukar drömma.
    För någon vecka sedan var jag i ett gult rum med en hårboll av könshår i munnen.
    Nu låter det som min mun och saker i den är ett återkommande tema, men det är det inte. Detta var bara de två saker jag kom på nu. 

*Lägger sig till rätta på den röda soffan* 
    Du har en undertryckt motvilja gällande kastrerade, och definitivt orakade, kineser. Och när jag säger orakade, MARIA.....så menar jag inte på hakan. Å så saknar du ett silikonbaserat glidmedel med kaffesmak. Du är nog lite trött på mintsmaken.

Mer än så kan jag inte få fram med såpass kort varsel som du kommer med här. Jag är dock säker på att jag har prickat in exakt vad ditt liv handlar om. 

• Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-03 11:13:10 följande:
    Aynrand skickar mycket snuskiga bilder.
    Yoyna borde skicka fler.
    Och har haft sina ljusa stunder.
    Agri delar inte Skrikandes
    Och hon med den platta magen är lite för generös.

Anton och PM har inte låtit mig innanför deras kalsonger.

Och jag gör inte snusk. 
    Jaja, den som lever får Te. Som Lipton sa......
Svar på tråden Trash-tråden