• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-23 13:33:36 följande:
    Eeeeeeh......
    Din inte så mjuka framtoning och din mindre politiskt korrekta språkbruk (för att framföra det artigt).

Kom nu ihåg att jag är en person som är otroligt fördomsfull och stolt över det.
    Aaah, då är jag med. Fast du har åt helvete fel, Agri. Här på FL är jag alltid snäll. Väldigt snäll. Bara så du vet. 

Jag är också stolt. Att jag är så jävla snäll. Vore alla så snälla som Anton hade WW 2 förkortats med en vecka. Minst. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-01-23 13:41:25 följande:
    Aaah, då är jag med. Fast du har åt helvete fel, Agri. Här på FL är jag alltid snäll. Väldigt snäll. Bara så du vet. 

Jag är också stolt. Att jag är så jävla snäll. Vore alla så snälla som Anton hade WW 2 förkortats med en vecka. Minst. 
    Var någonstans i min text står det att du inte är snäll?????? WTF?

Anledningen till att WW2 hade förkortats med en veckan hade nog snarare berott på att du tagit kål på dina motståndare i betydligt snabbare takt än dina föregångare. Effektivitet före snällhet alltså.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-23 13:46:04 följande:
    1. Var någonstans i min text står det att du inte är snäll?????? WTF?

2. Anledningen till att WW2 hade förkortats med en veckan hade nog snarare berott på att du tagit kål på dina motståndare i betydligt snabbare takt än dina föregångare. Effektivitet före snällhet alltså.
    1. Ingenstans, min tolkning. Men självklart har du rätt. Jag är "inte så mjuk"....... precis. Jag är hård. Skyller på Annelie.

2. Sant, fast då hade kriget tagit slut på en vecka. Är du snäll i krig förlorar du. Garanterat. På FL är jag snäll. I krig hade jag varit en elak jävel. Riktigt elak. 

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Kattdamen

Prata inte hedniskt.

Mig får du älska hedniskt.
  • Anton Chigurh
    Kattdamen skrev 2012-01-23 15:11:47 följande:
    Prata inte hedniskt.
    Förlåt då. 
  • Kattdamen
    Anton Chigurh skrev 2012-01-23 15:14:54 följande:
    Förlåt då. 
    Åh, men se där. Vilken intressant syn.
  • Anton Chigurh
    Kattdamen skrev 2012-01-23 15:15:42 följande:
    Åh, men se där. Vilken intressant syn.
    För säkerhets skull. Vill inte riskera en fet spark i skrevet av Allah. Ifall jag skulle träffa på'n. Med en sån här smiley lite då och då ligger jag bra till hos Verkställande Direktören. Däruppe. Du vet !!!

Jag tänker alltid framåt. 
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-01-23 15:21:21 följande:
    För säkerhets skull. Vill inte riskera en fet spark i skrevet av Allah. Ifall jag skulle träffa på'n. Med en sån här smiley lite då och då ligger jag bra till hos Verkställande Direktören. Däruppe. Du vet !!!

Jag tänker alltid framåt
    Du menar på var du tänker komma i framtiden. Typ.

Det är bra. Hjärta 
    The hard way is the right way.
  • Kattdamen
    och skrev 2012-01-23 15:25:09 följande:
    Du menar på var du tänker komma i framtiden. Typ.

Det är bra. Hjärta 
    Vill han komma på Allah?
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2012-01-23 10:36:14 följande:
    Ingen pli på ungdomen nuför tiden. Dagen är ju nästan slut redan.
    Vi hade bara en kort dag för att man skulle bekanta sig med sina nya klasskompisar. En sån dag är bra för mig som är ganska blyg av mig, så även jag får en chans att lära känna de andra.