• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-01-27 10:09:11 följande:
    Har nu Agri varit stygg mot dig igen? Men hon är nog bara ute efter att bli tillrättavisad på lämpligt sätt och få använda sin vassa tunga på annat sätt.

Fast vad gäller dina skills så behövs det nog fler omdömen än bara från han Ole Søltoft för att vara trovärdig .
    Jag stygg? Jag är ju för fanken det mysigaste mjuka som finns i den här tråden!!! Skrikandes
    Men lite tillrättavisning är aldrig fel.

Ole Anton Söltoft......... jag dööööööööööör av garv!!!!!
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-27 10:45:50 följande:

Agridulce skrev :
    Jag stygg? Jag är ju för fanken det mysigaste mjuka som finns i den här tråden!!! Skrikandes
    Men lite tillrättavisning är aldrig fel.

Ole Anton Söltoft......... jag dööööööööööör av garv!!!!!
    Är du taskig mot Anton, eller Annelie, då hamnar du på hans svarta lista. Hamnar du på listen med en stjärna efter namnet innebär det att ditt liv förkortas avsevärt. Två stjärnor efter namnet innebär att ditt liv förkortas avsevärt....under outhärdliga plågor.

Tänkte kanske du ville veta det. Min kära Agri......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-01-27 11:19:19 följande:
    Är du taskig mot Anton, eller Annelie, då hamnar du på hans svarta lista. Hamnar du på listen med en stjärna efter namnet innebär det att ditt liv förkortas avsevärt. Två stjärnor efter namnet innebär att ditt liv förkortas avsevärt....under outhärdliga plågor.

Tänkte kanske du ville veta det. Min kära Agri......
    Vill för det första påpeka att det var PM som kom med den vansinnigt roliga referensen till Ole Söltoft.

I övrigt så lider jag av ett obotligt behov att pusha gränser samt en enorm nyfikenhet. Dvs vad får man om man blir trestjärnig?
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-27 11:31:05 följande:
    Vill för det första påpeka att det var PM som kom med den vansinnigt roliga referensen till Ole Söltoft.

I övrigt så lider jag av ett obotligt behov att pusha gränser samt en enorm nyfikenhet. Dvs vad får man om man blir trestjärnig?
    Vill du verkligen veta ???

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-27 00:23:10 följande:

och skrev :
    Jag vet min plats, Anton.
    Det vet jag att du vet. 
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-01-27 11:31:05 följande:

Då kanske man utsätts för myssex? För min del skulle det definitivt vara värre med trestjärnigt än tvåstjärnigt, iaf om det är Anton som utför det (och antagligen för honom också, även om jag nu har en fin rumpa).
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-01-27 11:43:06 följande:
    Vill du verkligen veta ??? 
    Vad tror du själv?

De säger att "curiosity killed the cat". Men jag hävdar att den förmodligen hade förbannat kul fram till dess.
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-01-27 11:48:11 följande:
    Då kanske man utsätts för myssex? För min del skulle det definitivt vara värre med trestjärnigt än tvåstjärnigt, iaf om det är Anton som utför det (och antagligen för honom också, även om jag nu har en fin rumpa).
    Jag tror att du kommer bli myskittlad av Maud Olofsson med en skatfjäder samtidigt som Lotta Engberg är flåshurtig och sjunger kär och galen.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-01-27 12:56:29 följande:
    Jag tror att du kommer bli myskittlad av Maud Olofsson med en skatfjäder samtidigt som Lotta Engberg är flåshurtig och sjunger kär och galen.
    OMG! Döda mig snabbt snälla...
    Is sex dirty? Only if it's done right