• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger

Jag träffade ett rådjur på vägen hem efter skolan idag!  Hon var så schysst och lät mig klappa henne, att jag bestämde mig för att bjuda henne på min ena kaka som jag hade i ryggsäcken.

Så fikade vi ihop och hade jättetrevligt. Solig

• Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-27 12:55:09 följande:

Agridulce skrev :
    Vad tror du själv?

De säger att "curiosity killed the cat". Men jag hävdar att den förmodligen hade förbannat kul fram till dess.
    Jag tror du vill veta !!!

3 stycken stjärnor efter namnet har väldigt lite med myssex å göra. AGRI !!!  Tänk medeltid, tänk sen medeltida avrättningar.
    En medeltida avrättning kommer kännas som skön massage (med försiktigt uppvärmd olja) jämfört med vad jag kommer göra med dom som fått den tredje stjärnan i protokollet. Behöver jag förklara ytterligare ???

PM har en poäng, tre stjärnor är värre än två. Och jag fortfarande inte sett någon ursäkt från dig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • PrimitivMan
    lille Birger skrev 2012-01-27 13:38:34 följande:
    Jag träffade ett rådjur på vägen hem efter skolan idag!  Hon var så schysst och lät mig klappa henne, att jag bestämde mig för att bjuda henne på min ena kaka som jag hade i ryggsäcken.

Så fikade vi ihop och hade jättetrevligt. Solig
    Vad mysigt.

Tur att du finns här i tråden och lättar upp det hela och inte bara de där otäcka tanterna som bara tänker på snusk hela tiden.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • lille Birger
    PrimitivMan skrev 2012-01-27 13:51:09 följande:
    Vad mysigt.

Tur att du finns här i tråden och lättar upp det hela och inte bara de där otäcka tanterna som bara tänker på snusk hela tiden.
    Detsamma! Du är en trevlig kille.

(iförsig deltar även lille Birger i tantsnacket ibland Skäms)
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-01-27 14:04:02 följande:

Nu låter du allt lite bögig, skärpning Birger lille. Skärpning.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • lille Birger
    Anton Chigurh skrev 2012-01-27 14:27:06 följande:
    Nu låter du allt lite bögig, skärpning Birger lille. Skärpning.
    Det hade varit fullt förståeligt om du strukit under även den andra raden.
  • och
    lille Birger skrev 2012-01-27 14:04:02 följande:

Menar du att jag är en tant?
    The hard way is the right way.
  • och
    PrimitivMan skrev 2012-01-27 10:09:11 följande:
    Har nu Agri varit stygg mot dig igen? Men hon är nog bara ute efter att bli tillrättavisad på lämpligt sätt och få använda sin vassa tunga på annat sätt.

Fast vad gäller dina skills så behövs det nog fler omdömen än bara från han Ole Søltoft för att vara trovärdig .
    Vill du har referenser?
  • lille Birger
    och skrev 2012-01-27 15:25:00 följande:
    Menar du att jag är en tant?
    Det var Primitiv man som skrev "otäcka tanter". Hade jag skrivit "tjejsnack", vilket jag först tänkte göra, hade han inte förstått vad jag menade.   Äpple
  • och
    lille Birger skrev 2012-01-27 15:48:20 följande:
    Det var Primitiv man som skrev "otäcka tanter". Hade jag skrivit "tjejsnack", vilket jag först tänkte göra, hade han inte förstått vad jag menade.   Äpple
    Tur att jag alltid har överseende med dig, Birger. Solig