• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-08-30 12:29:26 följande:
    Ojojoj, du vill inte dra den diskussionen med mig NG. Fisken gjorde det en gång och han håll på att dra av sitt hår hårstrå för hårstrå.

Haha jo, det ÄR bullshit.

Du har väl en ganska bra uppfattning om mig efter dessa år. Gå och läs något om stenbocken och återkom... 
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 12:27:22 följande:

Men horoskop är bullshit ju...

Rent karaktärsmässigt tycker jag ofta att stjärntecken ofta stämmer in. Men jag der inte så mycket för typ "dagens horoskop".
  • Ernst Hugo
    Yoyna skrev 2011-08-30 12:30:03 följande:

Men, vilken bra idé! Jag ska spela mig själv! Eller, kan man få huvudpersonen i Lambi-reklamen att ställa upp tror du???

Du skall spelas av en ung Harriet Andersson
    Come on katten - det svänger ju...
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 12:29:53 följande:

Mmmm...
    Jag älskar att plugga, men önskar att nivån var lite högre. Börjar mer och mer fundera över att forska inom ett visst område (som jag inte riktigt vil skriva här haha...) fick förslaget en gång av en lektor, tänkte inte mer på det men det börjar kännas frestande att ta det hela så långt.
    Älskar verkligen att läsa och tänka.

FL är för mig en outlet för allt det andra, tramset, snusket och galenskap, som jag måste försöka filtrera bort annars haha...

Men du är färdig nu va? Färdigutbildad inom ditt område menar jag...?      

Forska har jag oxå funderat på! Har gillat att skriva uppsatserna under utbildningarna.

jo, jag är färdig. Men från min grundutbildning kan man ju utbilda sig åt många olika håll och jag är inte helt säker på att jag landat på det ställe jag ska vara kvar hela livet.  
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-08-30 12:31:28 följande:

Rent karaktärsmässigt tycker jag ofta att stjärntecken ofta stämmer in. Men jag der inte så mycket för typ "dagens horoskop".

Håller inte med här heller, men det är väl för att jag är en kall, kontrollerad stenbock Skrikandes...
  • Ernst Hugo
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 12:32:31 följande:
    Jag ska spela mig själv.
    Ingen kan göra mig rättvisa! Drömmer  
    Uma Thurman skulle funka på dig...

Måste rusa nu // Tallihoo  
    Come on katten - det svänger ju...
  • Yoyna
    Ernst Hugo skrev 2011-08-30 12:33:13 följande:

Du skall spelas av en ung Harriet Andersson

Men huuuur ska vi kunna ordna det????
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-08-30 12:33:16 följande:

Forska har jag oxå funderat på! Har gillat att skriva uppsatserna under utbildningarna.

jo, jag är färdig. Men från min grundutbildning kan man ju utbilda sig åt många olika håll och jag är inte helt säker på att jag landat på det ställe jag ska vara kvar hela livet.  
    Mmm sådant där är helt galet svårt.
    Det finns så mycket man skulle vilja göra.  
  • I Blackrose I

Där fick du mig att falla igen. Gråter

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
Svar på tråden Trash-tråden