Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Jag tror jag skall göra något som aldrig gjorts förut på FL. Jag skall starta en tråd om kukstorlekar!  Vad tror ni om det? Det är väl ett nytt och vågat grepp?

Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    och skrev 2013-05-05 00:34:30 följande:
    Ja.

Jag kan skriva i den ochs säga att alla kvinnor bara vill ha stora kukar med. Det borde göra mannen med 14,5 cm lång kuk kåt.

Snällt av dig att tänka på honom, PM.     
    Jag tror han går igång mer av att du säger att du inte vill ha stora kukar så att han kan överbevisa dig att du egentligen vill ha stora kukar men inte vill erkänna det.

• PrimitivMan
    och skrev 2013-05-05 00:53:27 följande:
    Men med en så otroligt liten kuk som han har så kan han ju inte överbevisa mig alls?
    Nej nu missförstod du igen. Du skall ARGUMENTERA, inte ligga med honom .

Fick mig att tänka på den här låten:

• PrimitivMan

Vet inte om jag postat den här bilden förut (men värd en repris i så fall). Den är tillägnad ni fina flickor i den här tråden Solig:

Sluts - Demotivational Poster 

• PrimitivMan
    Trust me skrev 2013-05-07 08:32:02 följande:
    Det där har jag hört om förut. Har du provat om han kan dela på vatten?
    Av de bibliska superkrafterna skulle jag föredra att göra vin av vatten.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-05-09 20:28:17 följande:
    Min dotter sa en så söt sak idag

En vacker regnbåge sträckte sig över himmelen och hon stod där tillsammans med sin bästa kompis och betraktade den.
    Sedan säger hon;
    "Minns du när vi var små och försökte hitta slutet av regnbågen?"
    Hennes kompis skrattade och sa ja.
    Det var så gulligt så jag började skratta och frågade hur det hade gått.
    Min dotter sa;
    "Sådär, vi började bråka om vilken ände vi skulle försöka hitta och vilket håll vi skulle gå"
    Så jag frågade vad de kom fram till och då svarar hon;
    "...Att vi skulle gå hem."

Haha...det var lite sött. Jag såg det hela framför mig liksom...Solig
    haha. Fast det rymde ju en hel del symbolik om man väljer att tolka det så. Istället för att söka guldet vid slutet av regnbågen så valde det praktiska, att gå hem istället . Pragmatiker.
  • PrimitivMan
    och skrev 2013-05-09 22:42:25 följande:
    Väldigt gulligt, och ganska mänskligt med.  Solig

Lite sorgligt på ett sätt faktiskt. Och jag är alldeles ensam och har ingen att hitta regnbågens slut med ens. Det är oerhört synd om mig. Livet är uselt när jag tänker efter. Jag har inte ens en nalle som sällskap i sängen.

Har jag sagt att jag ska bli lesbisk någon gång? 
    Slöseri med resurser. Däremot kan du gärna bedriva lite lesbisk verksamhet på hobbynivå och filma det och skicka det till mig för utvärdering (kostnadsfritt).
  • PrimitivMan

Jag tror inte jag vaknar med morgonstånd utan det är morgonståndet som väcker mig. Inte bara på morgonen heller. Det kan vara på natten också. Precis som om den vill säga något. "Jag behöver omvårdnad. På riktigt, inte bara en svettig hand". Vi har en väldigt nära relation jag och min kuk.

Den är rätt bra på att väcka andra också. "This is your horny morning wake-up call". Folk som tycker "ligga sked" är lite fjantigt och gull-romantiskt har inte insett hur snuskigt det kan bli.

Fast vakna med morgonstånd utan att ha någon som hjälper en ur dilemmat är lite trist. Fast själv är bäste dräng (om pigan saknas). Tänk de stackare som inte får lov till självhjälp, verkligen synd om dem. Grymt.

• PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-05-14 14:51:50 följande:
    Morgonstånd är guld överallt.
    Både i själen och stjärten.
    Du är en klok kvinna! Jag håller med.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-05-15 21:41:48 följande:
    Jag vet.
    Såklart! 
    Nähä, tycker du det? Det hade jag aldrig trott du skulle svara