Trash-tråden
Jag tror jag skall göra något som aldrig gjorts förut på FL. Jag skall starta en tråd om kukstorlekar! Vad tror ni om det? Det är väl ett nytt och vågat grepp?
Jag tror jag skall göra något som aldrig gjorts förut på FL. Jag skall starta en tråd om kukstorlekar! Vad tror ni om det? Det är väl ett nytt och vågat grepp?
Vet inte om jag postat den här bilden förut (men värd en repris i så fall). Den är tillägnad ni fina flickor i den här tråden
:

Jag tror inte jag vaknar med morgonstånd utan det är morgonståndet som väcker mig. Inte bara på morgonen heller. Det kan vara på natten också. Precis som om den vill säga något. "Jag behöver omvårdnad. På riktigt, inte bara en svettig hand". Vi har en väldigt nära relation jag och min kuk.
Den är rätt bra på att väcka andra också. "This is your horny morning wake-up call". Folk som tycker "ligga sked" är lite fjantigt och gull-romantiskt har inte insett hur snuskigt det kan bli.
Fast vakna med morgonstånd utan att ha någon som hjälper en ur dilemmat är lite trist. Fast själv är bäste dräng (om pigan saknas). Tänk de stackare som inte får lov till självhjälp, verkligen synd om dem. Grymt.