Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2013-04-19 08:53:55 följande:
    Konstig mening det blev.

Jag är trött, har PMS och jobbar inte idag. Känner mig väldigt rastlös. 

Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-04-24 18:54:30 följande:

Visst är det kul att ha barnslig humor ?
  • PrimitivMan

Är dte någon mer än jag som avskyr program som "Let's dance" ? Överhuvudtaget tycker jag illa om sk underhållsprogram där kändisar skall tävla. Eller för den delen vanligt folk med. Hmm vad återstår det att se på? Sport är jag inte intresserad av och nyheter tycker jag det räcker att se max en gång om dagen. Diverse freakshows typ "Lyxfällan", "Hollywoodfruar" etc.

Tror jag skiter i TV och knullar istället.

• PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-04-27 19:16:12 följande:
    Haha jag avskyr sådana program!
    Har noterat att det är en social set back.
    När samtalet i en del kretsar handlar om "Let's dance" eller annat valfritt program där ibland avdankade kändisar testar lyckan, så är jag helt lost och så skamlöst ointresserad. Jag trodde länge att det kanske var något fel på mig. Igår såg jag ett program om stridsvagnar. Typ en som hette något med "cat" och hade en flygplansmotor. Man styrde den genom att bromsa . Gulligt.

Jag kan lätt sitta och se en dokumentär om typ Kirgizistan en lördagskväll. Och detta säger jag inte för att verka gulligt kulturell eller "medveten", utan det är sant och har snarare varit ett socialt handikapp. Jag är ganska tråkig på det viset. Och en otrolig nörd. För att väga upp det hela brukar jag ackompanjera mina dokumentärer med t ex nagelmålning, eller en buttplug i rumpan.

Å andra sidan kan jag även njuta av riktig komedi som "Keeping up appearances" eller "Seinfeld". Larry David är för övrigt helt sjukt kul i "Curb your enthusiasm".

Knulla är bättre. 
    Fast å andra sidan så kan du kompensera dina brister vad gäller kunskap om den typen av program i det sociala livet genom att ha väldigt mycket att säga i diskussioner om "Fift Shades" istället .

Lite pretentiös är du allt, men det är helt ursäktat om man ser en dokumentär om Kirgizistan med buttplug inne .

Knulla är alltid bättre. Inte för att det blev något av den varan i fredags men utsagan är ju inte mindre sann ändå. Knulla är bättre än dålig TV.
  • PrimitivMan
    och skrev 2013-04-27 20:27:12 följande:
    Är det här någon slags nörd-tråd då, eller? Jag tittar aldrig på tv själv ens. 

Kan också meddela att jag har ändrat mig och inte längre tänker bli lesbisk. Jag har fått nya insikter under dagen.
    Så bra. Det är ett vansinnigt resursslöseri med kvinnor som är lesbiska. Två kvinnor som tas bort från marknaden. Borde förbjudas helt klart, heltidslesbiskhet alltså. Att vara hobbyflata och då speciellt under manlig översyn är däremot något som borde uppmuntras.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-04-28 12:27:19 följande:
    Äsch, pretto är lika urvattnat som PK.
    Man är PK om man tror på människors lika värde och inte röstar på SD.
    Man är pretentiös om man hellre ser på Kunskapskanalen än "Let's dance".
    Detta är ett väldigt svenskt fenomen. Man kan aldrig vinna. Och tro inte att du är något. 
    Fast buttplugdetaljen kanske gör mig till typ, en pretentiös...slyna? 
    Det känns lite pretto att klaga över användandet av pretto .

Det intressanta i sammanhanget var kombinationen av se dokumentär och buttplug.

Man skulle kunna uttrycka det så ja. Eller en flicka av rätta sorten (även om nu min mamma aldrig tagit upp den detaljen när hon pratade om flickor av rätta sorten. Misstänker vi har lite divergerande åsikter i frågan).
  • PrimitivMan

Funderar på vilka FL medlemmar jag stör mig mest på. Det gäng med folk från Flashback som verkar ha flödat in den senaste tiden eller de klassiska FL subborna som känner sig krängkta av allt.

• PrimitivMan
    Aynrand skrev 2013-05-01 17:59:53 följande:
    jag med!
    Haha, snacka om att älska sig själv.
  • PrimitivMan
    Trust me skrev 2013-05-01 18:24:30 följande:
    De som kommer in och stökar runt en stund tröttnar och försvinner. Gänget med FL-ianer som när alla verkliga och hallucinerade oförätter är värre. De slutar aldrig att älta och lämnar aldrig heller forumet. Ibland blir de riktigt läskiga.
    Ja en del kvinnor här finner jag så gigantiskt sexuellt ointressanta att jag oavsett hur de ser ut IRL att jag ens knappast skulle välja dem kvart i tre på krogen och jag är full och kåt. Då är det kris kan jag säga för mitt omdöme och smak är inte den bästa då.

haha jag retade nog en del när jag skrev något i stil med att sexuallagstiftningen är till för att skydda verkliga offer och inte frigida kärringar som känner sig kränkta av skitbagateller. Appropå att kalla det för ÖVERGREPP, VÅLDTÄKT med en man som tafsar lite när sover.

• PrimitivMan
    Kakaa skrev 2013-05-03 07:46:05 följande:
    Är det fel utav mig att tycka att min vän blivit "hjärntvättad" av att fått barn? 

Innan så var hon så gangnam-style och allt för kompisar (jag fattar att man måste omprioritera)

Nu så försöker hon efterlikna Seventh heaven..  Borde fråga om hon kollar på den serien, då hade man haft en förklaring så god som någon..  

sedan skäms jag lite över att säga det, men hennes familj är mitt preventivmedel.

Oh, jag behövde få ur mig dem där elaka tankarna.. Tack. 
    haha jag känner lite så ibland också när jag träffar folk med småbarn. Tänker "fan vad skönt att ha passerat den tiden".

Men det är så att saker och ting förändras med barn. Det tar en massa tid och man har inte tid till saker man gjorde förr. Men sen verkar väldigt många kvinnor (och en del män; har ngn sådan i bekantskapskretsen) helt gå upp i det här med barnen. Det är liksom inget annat som är viktigt. Det finns bara en sak som är värre än att hamna i ett sällskap med inbitna golfare och det är att hamna i ett sällskap med nyblivna föräldrar.

Om du som kompis tycker det är trist så är det inget emot vad deras partner tycker. Knulla?? Haha, In your dreams.

Sen finns det givetvis många kvinnor som inte är sådana. Men tillräckligt många för att med stor sannolikhet säga att majoriteten av kvinnor förvandlas till trista nuckor när de får barn. Vilket är synd och skam med tanke på hur härligt fylliga och vackra deras bröst blir. Tror det är Guds practical joke mot män. "Haha se så läckra. Men bara titta inte röra". Vem mer än en sadist med svart humor kan komma på tanken att göra någon extra sexuellt attraktiv och samtidigt döda den kvinnans sexlust så man inte kan ha glädje av det??

Svar på tråden Trash-tråden