• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Korsriddaren
    HäxanSurtant skrev 2011-08-30 13:23:00 följande:
    Nej man kan säga att etanol och jag trashade en annan tråd med vårt mindre seriösa snack, skall se om jag hitta den bara därför, undra om den var allvarlig, nu fick jag lite ångest här ju.
    Hallå! Är du inte  i fel tråd? Detta är ekonomitråden.
  • HäckHäxan
    bonitas non est pessimis esse meliorem
    It is not goodness to be better than the worst.

Den blev jag såld på!
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    Korsriddaren skrev 2011-08-30 13:25:45 följande:
    Hallå! Är du inte  i fel tråd? Detta är ekonomitråden.
    Nädu detta är inte ens nästan ekonomiskt, så varför muttrar du om plusgiro för?

• Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 12:02:01 följande:
    Ingenting har hänt egentligen haha...bara one of those days.
    Pussar tar jag alltid gärna emot! Kyss
    Yoyna skrev 2011-08-30 11:56:17 följande:
    Skickar en puss jag med och hoppas förstås att jag är helt oskyldig till irritationen
    Jag ser inte hur du någonsin skulle kunna irritera mig!!!Tror inte det skulle göra till eller från faktiskt, men tack för omtanken Skål och lite rosa whiskey mot förkylningen.

............................................................   
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2011-08-30 12:54:28 följande:
    OM det var mig du menade så förlåt, va inte mening {#emotions_dlg.flower}
    Ja men det behöver du inte be om ursäkt för. Jag har inte kunnat tänka på något annat under hela dan. Känner mig som en levande zombie. Har fått en hel del arbetsuppgifter jag måste hinna med innan jag ska hem men har absolut ingen motivation alls....
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 12:53:39 följande:
    Vad kul att du säger det.
    Aynrand kom med ett liknande förslag förra veckan!
    Värmer att läsa {#emotions_dlg.flower} tack.

Ja, du har säkert rätt.
    And if there's a will there's a way.
    Påminner mig om mitt favoritcitat; Aut viam inveniam aut faciam (I will either find a way or make one).

Men vad gör du? Jobbar, studerar, glider fram på en räkmacka? 
    ser du....
    sjukt bra citat skall använda det vid rätt tillfälle...påminner mig om en annan som inte är så fin men där andemeningen är det samma.
    " med glidmedel och våld funkar allting"
    används som bäst i icke sexuella sammanhang för bästa effekt....
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 13:04:36 följande:
    Absolut, vi skulle göra städning sexigt...
    Yoyna skrev 2011-08-30 13:06:07 följande:
    Hahaha, ja det skulle vi nog kunna lyckas med....
    Ni behöver sällskap och ledning................
  • HäckHäxan
    I Blackrose I skrev 2011-08-30 13:57:11 följande:
    Ja men det behöver du inte be om ursäkt för. Jag har inte kunnat tänka på något annat under hela dan. Känner mig som en levande zombie. Har fått en hel del arbetsuppgifter jag måste hinna med innan jag ska hem men har absolut ingen motivation alls....
    Gahh jobbigt läge. Är så svårt att liksom få gjort nätt när man är helt off i huvudet. Hoppas du får fixat det så du kan känna dig nöjd med dagen och inte ha det hängande över dig iaf.
Svar på tråden Trash-tråden