• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 12:48:30 följande:
    Haha japp jag minns att vi pratat om detta.
    Alltså i hemmet, är jag lite pedant. Det måste vara städat. Jag dammsuger 2-3 gånger om dagen "bara för att" och ogillar saker överallt.
    Men organiserad vad gäller planering, papper osv, där suger jag enormt.  

Jag är bra på kortsiktig planering, listor och att planera veckan typ. Men långsiktig är det värre med, har svårt att tänka längre än nån månad i taget och tappar alltid bort typ betyg och intyg...

Nu är det superstökigt hemma så jag borde ta tag i det... Eller vill du komma å hjälpa till?   
  • Nice Girl Wrong Place
    Driftwood skrev 2011-08-30 12:56:17 följande:
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 12:53:39 följande:
    Aut viam inveniam aut faciam (I will either find a way or make one).
    Bra ordspråkJag pluggar, men har ett eget företag vid sidan om.
    Ah, bra och produktivt. Hoppas att det går bra.
  • Nice Girl Wrong Place
    HäxanSurtant skrev 2011-08-30 12:57:10 följande:
    På tal om tecken och allt sånt där, etanol en användare här gav mig en personlighets typ i en annan tråd igår, typ 8 och den stämde faktiskt hyfsat väl iaf.
    Hahaha personlighetsanalystråden?

Det var den vi trashade...men kanske inte den du menade? 
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-08-30 12:58:36 följande:

Jag är bra på kortsiktig planering, listor och att planera veckan typ. Men långsiktig är det värre med, har svårt att tänka längre än nån månad i taget och tappar alltid bort typ betyg och intyg...

Nu är det superstökigt hemma så jag borde ta tag i det... Eller vill du komma å hjälpa till?   

Absolut, vi skulle göra städning sexigt...
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 13:04:36 följande:

Absolut, vi skulle göra städning sexigt...

Hahaha, ja det skulle vi nog kunna lyckas med....
  • Driftwood
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 13:03:22 följande:
    Ah, bra och produktivt. Hoppas att det går bra.
    Tack, jo det går bra, jag älskar det jag pluggar så det är ett rent nöje. Ska definitivt doktorera om det vill sig väl.
  • HäckHäxan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 12:54:36 följande:
    Ja vi är ju ganska stela!
    Mognar vi sent i livet? Jag trodde vi mognade när vi var typ...3. 
    Scccchhh det skulle mer eller mindre förvandla mig till övermogen fallfrukt, så snälla låt mig leva vidare i okunskap

Mmmm jätte stela och har riktigt svårt att dela med oss av tankar och åsikter, lite försiktiga och tänker alltid först!
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 12:53:39 följande:
    Vad kul att du säger det.
    Aynrand kom med ett liknande förslag förra veckan!
    Värmer att läsa {#emotions_dlg.flower} tack.

Ja, du har säkert rätt.
    And if there's a will there's a way.
    Påminner mig om mitt favoritcitat; Aut viam inveniam aut faciam (I will either find a way or make one).

Men vad gör du? Jobbar, studerar, glider fram på en räkmacka? 
    Grymt ordspråk, det skall jag skriva av, har försökt hitta nått latin som passar mig och den där sitter som en smäck känner jag.

Är det rättstavat? Frågar för säkerhets skull, dumt att hmm bläcka in det felstavat Tyst

Vet du förresten nån bra sida med såna där käcka latinska citat?
  • HäckHäxan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 13:04:04 följande:
    Hahaha personlighetsanalystråden?

Det var den vi trashade...men kanske inte den du menade? 
    Nej man kan säga att etanol och jag trashade en annan tråd med vårt mindre seriösa snack, skall se om jag hitta den bara därför, undra om den var allvarlig, nu fick jag lite ångest här ju.
Svar på tråden Trash-tråden