Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Anton Chigurh skrev 2012-10-06 12:29:48 följande:
    Visst är den vacker.....
    Ja, lite bättre då..
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-10-06 12:29:49 följande:
    En handväska? Väskor är ganska dyra ändå.
    Inte långt borta du heller, HjärtaÄlsklingHjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-10-06 12:29:49 följande:
    En handväska? Väskor är ganska dyra ändå.
    Den går ju faktiskt att bära. Finns handtag å allt....
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2012-10-06 12:34:39 följande:
    Den går ju faktiskt att bära. Finns handtag å allt....
    Så om du har varit snäll den gångna natten, Älskling, kanske du får lov å bära runt min trivselspridare lite grann. Bara för att liksom känna lite extra på den....
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-10-06 12:46:49 följande:
    Mm, fast jag funderar allvarligt på att följa NGs råd istället.
    Spela inte svårflörtad nu, jag vet att du vill bära runt på min trivselspridare...
  • Anton Chigurh
    HonHarPlattMage skrev 2012-10-06 13:08:56 följande:
    Anton, är det här något för dig?

Kvinnor i uniform.
    Bodypaint igen, fan va välgjort. Och självklart, Birger, är det nåt för mig, är det bara en varm, villig och välsvarvad kvinna inblandad är det alltid nåt för mig. Om hon uppfyller standardkraven förstås. Men det ser hon ut att göra. Kvinnan i uniform.
  • Anton Chigurh
    HonHarPlattMage skrev 2012-10-06 14:55:00 följande:
    Är det någon mer än mig som tycker det ser ut som den här killen, när bilden togs, blev påkommen görandes något han inte borde?

Fast Birger, menar du att män inte bör runka ???
  • Anton Chigurh
    HonHarPlattMage skrev 2012-10-06 15:57:38 följande:
    Jag kan faktiskt se framför mig att tre medelålders kvinnor försöker ge sig på lilla nallen och råna honom på hans matsäck som jag packat ned i hans ryggsäck, när den tillsynes hjälplöse nallen HELT PLÖTSLIGT SLITER FRAM REVOLVERN och inte bara skyddar sig mot att bli rånad utan även tvingar de 3 tanterna att klä av sig på underkroppen och ställa sig på alla fyra, svankandes,

så att nallen kan ta bilder på dem från olika vinklar (mest bakifrån).

Han tvingar även damerna att plocka fram 20 kr vardera

från sina handväskor och lägga strax framför nallen, därefter sakta backa tillbaka med händerna över huvudet.
    Du tror inte att lilla nallen sätter på dom tre kvinnorna. Hårt. I tur och ordning. Det hade jag gjort i alle fall....
  • Anton Chigurh
    HonHarPlattMage skrev 2012-10-06 15:59:55 följande:
    Sånt lägger jag mig inte i eftersom jag inte vet något om det. Baby
    Tänkte inte på det !!!
  • Anton Chigurh
    HonHarPlattMage skrev 2012-10-07 12:49:04 följande:
    Tror du att kvinnorna innerst inne, trots att det skedde under pistolhot, hade uppskattat det?
    Definitivt, Birger, det hade dom definitivt gjort. Jag kan kvinnor. Jag vet vad dom vill ha. Egentligen.
Svar på tråden Trash-tråden