Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Agridulce skrev 2012-10-07 23:04:40 följande:
    Jag finner det väldigt upphetsande och kvinnligt att klä på en man (el hjälpa att klä). Undrar varför.
    Jag tar mig ut jävligt bra i kostym, du kan få klä på mig nästa gång det beger sig, Agri...

Fixar du slipsknuten också ??? 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-07 23:25:37 följande:
    Jag gillar att knäppa upp knappar.
    Och ta av skor. 
    Lugna dig, Käring, det var inte det saken gällde.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-07 23:27:54 följande:
    Oh I beg your pardon?
    Ämnet för kvällen är påklädning, å inget annat, min underbara Maria....

I morrn kan du få klä av mig. 
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-10-07 23:55:17 följande:

Ha-galna slyna . Tills dess kan du få träna att klä på mig . Känner mig rätt övertygad att risken att vi båda blir påklädda samtidigt är rätt marginell.
    Ja, PM, lite så, men jag är övertygad om att Agri är kvinna nog att ta oss en och en, även om hon får räkna med en 5-6 timmer per person.....
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-10-08 00:18:05 följande:

Aha du tänkte dig en snabbis alltså?
    Ja, PM, visst är det så, vill inte riskera köra slut på mig. Kan ju råka ut för fler kvinnor som är och rycker i min banan....
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-08 11:47:07 följande:
    Rosa handklovar? 
    Fult nagellack.
    Nej. 
    Arslet då ?????
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-08 12:09:05 följande:
    Nej inte direkt.
    Min rumpa är rund och fin, men inte SÅ putande. 
    Jag vet, Maria, jag bara kollar dig lite. Jag vet hur vacker, rund och fin röv du har.....
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-10-08 19:11:37 följande:
    Jag är trött och frusen och skulle behöva varm choklad och en filt.
    Vet du, Älskling,Hjärtahur jävlig jag är på att koka varm chokladmjölk på riktig Valrhona Kakao ???
    Givetvis skall det vara Baristamjölk som grund, å inget annat.

Med vispad grädde. Såklart.

Å så ingår det massage med lätt uppvärmd massageolja innan chokladmjölken avnjuts.....
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-10-08 23:43:23 följande:
    Dom finns visst.

Jag är 25 och praktiskt taget oskuld.  Oskyldig
    Du tycker inte att någon typ av respons på mitt gulliga inlägg till dig lite tidigare i kväll VORE PÅ SIN PLATS ???
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-10-09 00:33:04 följande:
    Jag missade visst det här.

Ber allra ödmjukast om ursäkt. Egentligen borde jag straffas hårt som helvete, att missa ett så här fantastiskt inlägg är nästan kriminellt. Det är djupt oartigt och dessutom förfärligt kränkande gentemot den underbara man som ägnade ungefär fyra hela kvällar åt att författa detta med hjälp av en ordlista, stor omtanke samt en portion åtrå (dvs lust att knulla någon (dvs vem som helst som inte har en kuk eller i vart fall någon som man inte märker har en kuk) i baken).

Så.

Bättre älskling?    
    Det understrukna.....ja. Resten kan du bortse ifrån. 

Gonatt. 
Svar på tråden Trash-tråden