Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-05 20:44:36 följande:
    Haha...

Jag dricker rödvin, lyssnar på musik och läser ett tal av Lenin.
    Min kväll är gjord! 
    Det enda som fattas är lite trygghet under huvudkudden....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-10-05 22:37:57 följande:
    Ni säger att prata om vapen och stridsvagnar är trist. Men vad är nagellack?

Anton håll med mig här
    Jag tror på fullt allvar aldrig jag har varit oense i någon frågeställning med dig, du måste vara lika begåvad som vad jag är. Trevligt, PM, mycket trevligt, och ja, här håller jag med dig mer än någonsin.

Att jämföra nagellack och vapen/stridsvagnar, som samtalsämne, är som att jämföra Fröken, eller om det är Fru..Scott, med Rammstein.stickheadbanger.gif Som samtalsämne. Ungefär.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2012-10-05 22:52:22 följande:
    Oja, jag skall fundera lite, sen återkommer jag med ett kompetent tips. Lovar...
    BIRGER !!!

Vad tror du om denna revolvern, jag är nära på säker på att det är ett synnerligen lämpligt alternativ, Birger, å sen kan jag åta mig att ledsaga leverantören till hotellet där leverantören av nallens lille pickadoll skall övernatta till nästa dag. Så kom inte och påstå sen att jag inte gör allt för nallen bästa liv och leverne....

• Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-06 11:29:27 följande:
    Ja vem vet...

En del gör det kanske av kärlek, andra för att det är en söt liten symbolik. Ringarna, festen, presenterna, markeringen... 
     Presenterna, definitivt  presenterna....
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-06 11:44:44 följande:
    Vad önskar du dig när du och Annelie slår till?
    Det är egentligen ganska självklart, men för din skull, Maria, skall jag skriva ut det också.

Således, en CheyTac Intervention M-200, vore önskvärt, givetvis skall det följa med minst 400 askar ammunition, så mina krav på present är inte höga. Om du frågar mig.

Tror AnnelieHjärta instämmer i att det är en oerhörd lämplig present. Hon kommer uppskatta den lika mycket, om inte mer, som vad jag kommer göra. 
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-10-06 11:52:31 följande:
    Och en del för det inte ens på tal, och lägger hur mycket tid som helst på att ragga på andra kvinnor.
    Ajdå....
  • Anton Chigurh

Jag känner mig överkörd idag. Finns illvilliga krafter som motarbetar mig här. Jag som skulle gå i ide med min kvinna och sätta på henne från morgon till kväll. I alla lämpliga hål. Fan alltså.

Innebär detta att jag själv måste ordna med min egen utlösning i kväll igen ??? 

• Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-06 12:23:12 följande:
    Är det en mascara Anton?
    Inte riktigt, men du är fan så nära, Maria....
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-06 12:23:12 följande:
    Är det en mascara Anton?
    Å så kostar den inte mer än 80 000 spänn. Ungefär.
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2012-10-06 12:27:17 följande:
    Inte riktigt, men du är fan så nära, Maria....
    Visst är den vacker.....
Svar på tråden Trash-tråden