Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-05 09:10:30 följande:
    Jag sover bara naken med sällskap. Helt enkelt för att jag är livrädd för...saker.
    Inbrottstjuvar främst. Jag är galet mörkrädd och ligger och lyssnar på ljud till förbannelse.

Varken min dotter eller katt kan rädda mig

så de enda gångerna jag sover riktigt tungt, är med en man.
    Då kan jag också sova naken eftersom OM någon bryter sig in, kan han försvara mig och jag slipper hoppa ut ur sängen naken och kåta upp inkräktaren.
    Independant woman liksom.

Hmm...
    Delar du ofta säng med manliga kollegor? 
    Det är just då en
    ">.454 Casull Taurus Raging Bull,
    kommer till sin rätt, Maria. Lägg en sån liten trivselspridare under huvudkudden...sen känner du och din dotter er väldigt mycket tryggare. Men tänk nu för helvete på att det endast ryms 5 (fem) skott i trumman  inte 6, som ju är det vanliga, utan 5, så du inte står där med skägget i brevlådan när du dragit iväg 5 skott och det fortfarande är en av dom objudna gästerna på benen.

Således, Maria, sikta, på bröstet ( jag tror inte inbrottstjuvar bär skottsäker väst ) andas ut två tredjedelar av luften i lungorna, krama av skottet, så skall du se att du har ett problem mindre.

Misstänker du, trots allt, att någon av dom bär skottsäker väst, så sikta för bövelen på kålroten. Dagens västar stoppar även grovkalibriga projektiler från pistoler och revolvrar. Du får dock räkna med lite splatter i så fall. Men det kan det vara värt.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-05 09:52:41 följande:
    Tack för dina värdefulla tips Anton.

Jag sover med en orange kökssax bredvid mig. På riktigt. 
    Du behöver uppgradera. Se inlägg 22917
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-10-05 09:57:06 följande:
    Skulle inte förvåna mig om Anton spelade COD och Battlefield :3 Han låter lite sådär nördig. 
    DoD, Return to Castle Wolfenstein, L4D2. Oftast.

Online blir det mest DoD. 
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-10-05 10:02:28 följande:
    Men du är en gamer! Ohhh, din lilla n3rd! 

Jag spelade CoD.. Zombies <3 
    Går i perioder....
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-05 18:39:25 följande:
    Jag menade vilket vin Aynrand!
    Buttplugs har jag redan.
    Men som en duktig kvinna redde jag mig själv och köpte en vin som såg lagomt gott ut, var lite dyrt och bodde i en ganska söt flaska.
    Fanns ingen Fonterutoli!

På vägen till systemet sprang jag in i en man jag hade sex med för typ...6 år sedan. Han kände igen mig fast jag var blond då.
    Lite roligt när sådant händer

Kändes inte frestande att go there again.
    Allt det där möget kan vänta, Maria, hur går det med Taurusen ???
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-05 19:30:20 följande:
    Hmm.

Va? 
    Taurus Raging Bull  i kaliber .454 Casull då....
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-05 19:49:14 följande:

Jaha kökssax-ersättaren.

Det går inte alls Anton. 
    Exakt, min kära, den går före allt annat just nu....

Skärp dig. 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-05 20:02:52 följande:
    Men vinet är otroligt gott Anton.
    Detta måste jag köpa fler gånger.
     Skål
    Du är fan hopplös....
  • Anton Chigurh
    HonHarPlattMage skrev 2012-10-05 20:15:47 följande:
    Anton, har du något tips på ett lite mindre vapen åt nallen, så att han kan försvara sig mot elaka tanter?

Oja, jag skall fundera lite, sen återkommer jag med ett kompetent tips. Lovar...
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-05 20:16:30 följande:

Tog en bild på mitt vin till dig.

Vet du egentligen hur mycket ammunition du kunde köpt för pengarna du slösat på den där flaskan !!!
Svar på tråden Trash-tråden