Trash-tråden
Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-05 09:10:30 följande:
Jag sover bara naken med sällskap. Helt enkelt för att jag är livrädd för...saker.Inbrottstjuvar främst. Jag är galet mörkrädd och ligger och lyssnar på ljud till förbannelse.
Varken min dotter eller katt kan rädda mig
så de enda gångerna jag sover riktigt tungt, är med en man.
Då kan jag också sova naken eftersom OM någon bryter sig in, kan han försvara mig och jag slipper hoppa ut ur sängen naken och kåta upp inkräktaren.
Independant woman liksom.
Hmm...
Delar du ofta säng med manliga kollegor?
">.454 Casull Taurus Raging Bull, kommer till sin rätt, Maria. Lägg en sån liten trivselspridare under huvudkudden...sen känner du och din dotter er väldigt mycket tryggare. Men tänk nu för helvete på att det endast ryms 5 (fem) skott i trumman inte 6, som ju är det vanliga, utan 5, så du inte står där med skägget i brevlådan när du dragit iväg 5 skott och det fortfarande är en av dom objudna gästerna på benen.
Således, Maria, sikta, på bröstet ( jag tror inte inbrottstjuvar bär skottsäker väst ) andas ut två tredjedelar av luften i lungorna, krama av skottet, så skall du se att du har ett problem mindre.
Misstänker du, trots allt, att någon av dom bär skottsäker väst, så sikta för bövelen på kålroten. Dagens västar stoppar även grovkalibriga projektiler från pistoler och revolvrar. Du får dock räkna med lite splatter i så fall. Men det kan det vara värt.