Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-05 15:38:52 följande:
    Och;

Vad ska han dela med sig av? Baguetten?
    Gud jag tror jag översköljs av en brutal snålhet helt plötsligt...
    Det känns inte som du riktigt är en lagspelare. Tänk på stackars Och, hon kanske behöver få lite baguette. Hon är ju så vän och oskuldsfull.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-05 16:11:13 följande:
    ...jag har börjat läsa en bok som jag känner att jag inte älskar och vet inte om jag borde vara tapper och kämpa på eller bara dumpa.
    Jag dumpar aldrig så det tar emot.

Borde starta en omröstningstråd.
    Vad för bok då? Jag har försökt mig på att läsa James Joyce Odesseus några gånger men har aldrig kommit så långt.
  • PrimitivMan
    Ermenegildo skrev 2013-06-06 23:43:57 följande:
    Dumpa, life is too short. Någon sade att jag absolut MÅSTE läsa Stäppvargen av Herman Hesse. Gav upp efter 20 sidor.

Något helt annat: "You are IN da office, baby!" -vilken film,utan att googla!! 
    Var nog typ 20 år sen jag läste den men upplevde den som en väldigt bra bok. Det är möjligt att den var seg i början och svår att komma in i. En del böcker är sådana och sen griper de tag om en.
  • PrimitivMan
    och skrev 2013-06-07 20:09:11 följande:
    Jag är förkyld idag. Vad som hade kunnat pigga upp är tex en trevlig bild med ett trevligt motiv. Har jag fått det?

Svar nej.

Livet är orättvist och eländigt och snart dör vi alla. Död   
    Stackars, stackars dig. Finns nog knappt någon som det är så synd om som det är om dig {#emotions_dlg.flower}.

Går det bra med landskapsbilder i motljus?
  • PrimitivMan
    Ermenegildo skrev 2013-06-07 12:59:29 följande:
    Ja, så kan det vara. Men jag är inte så tålmodig. Personen som rekommenderade den visste att Albert Camus Främlingen var en av mina absoluta favoritböcker och tyckte att Stäppvargen påminde om Främlingen. Men den boken griper ju tag i en från första stycket. "Idag dog mamma. Eller kanske igår, jag vet inte."
    Det där var en väldigt bra start på en bok.
  • PrimitivMan
    och skrev 2013-06-07 22:49:59 följande:
    Jag noterar att EN person i alla fall anstränger sig för att pigga upp mig.

Tack. {#emotions_dlg.flower} 

Och nej, inga landskapsbilder i motljus. Dom kan du skicka till din moster istället, PM.
    Är det tacken för att man försöker vidga dina vyer lite och få dig intresserad av annat här i livet än erigerade penisar?
  • PrimitivMan
    Sebramannen skrev 2013-06-08 00:11:33 följande:

Gissa antalet öl :-} Muahaha 
    Hmm för många för att posta på FL ?
  • PrimitivMan
    ulfsas skrev 2013-06-08 19:43:02 följande:
    Jo det blev ungefär :) 895.7 flygtimmar förra året. Snittfart ca 800 km/h så det blir några mil med.
    Går åt kanske 2-2,5 ton bränsle per timme också.....á ca 10kr/kg.

Allt för att jag som nu skall sitta på ett fik på Oxfirdstreet med en mangosmoothie i handen. Gott. Mmmmm
    finns ett rätt trevligt område på en sidogata in från oxford street med en massa trevliga restauranger. en skön oas mitr bland alla affärer. Minns inte vad det heter men inte lång från Selfridges har jag för mig (och på samma sida). Annars är Oxford street ingen avkoppling direkt.
  • PrimitivMan
    Sebramannen skrev 2013-06-08 20:08:57 följande:

Det känns inte som man är aningen korkad om man citerar ett inlägg ställd 19 timmar innan? Och dessutom klart talar emot svaret? Primitiv och dum.
    Umm nej. Inte mer än att du kanske nyktrat till men kanske inte blivit förståndigare dock,. Hade jag varit dig skulle jag ha alkolås på tangentbordet.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-08 20:19:05 följande:
    Ok denna tråd får inte bli som 29392 andra trådar med idiotiskt tjafs. Tycker man att det känns kul att tjafsa kan man söka upp någon av dessa trådar och rocka loss hur hårt som helst.

Varsågoda.
    Ja du har rätt.
Svar på tråden Trash-tråden