-
-
Det är fint att du anammar den svenska kulturen och inte kommer dragande med Stella Artois eller något liknande. Eller fylla musen med Camembert.Aynrand skrev 2013-06-04 08:00:51 följande:Förlåt...här kör man med ölburkar i rumpan (falcon eller pripps blå) spetsad med en sill......
(tjusigt) -
Ny avatar bild NG!? Fin kontrast med dina röda läppar mot ditt mörka hår.
-
haha ja just det. Jäkla fransoser och deras baguetter.Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-04 09:50:21 följande:Haha, nej han fyller musen med baguette istället.
-
Det finns ju en hel del kvinnor med fetischer för poliser och andra uniformerade yrken. Jag lider nog lite av samma sak fast kanske ser det lite annorlunda. En yppig varm kvinnokropp dold i en strikt uniform. Värsta klichén men jag är man och enkel
.
En poliskvinna att uppskatta. Fast det känns lite som om uniformen inte är helt reglementsenlig och det där med dold under en strikt uniform kanske inte passar riktigt. Men man kan ju inte få allt här i världen. Är lite "We want you as a new recruit" över den bilden.
Dock skulle jag nog se till att avväpna henne den där batongen (bra med poliser de är utrustade med egna handbojor). Annars kan det ju bli "Vad skall du göra med den där baton... Iiiiiihhhhhh"
.

-
Det ligger en del sanning i det han skriver fast också den danska nationalsporten att sparka på svenskar när de får möjlighet. Jag tycker dessutom att Danmark har gått från att vara ett väldigt frisinnat (på många områden) land till att bli inskränkt och provinsiellt. Tyvärr.Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-05 09:56:27 följande:Du Birger!
Vad säger du om denna krönika?
www.dn.se/kultur-noje/kulturdebatt/kare-svens.../
Skrattade högt åt;
"Jag tror att vi i Danmark är på väg dit. Bejakandet av skillnaden och en konstruktiv dialog om den. Jag tror det är därför vi fick en kvinnlig statsminister före er. Vi gjorde ingen grej av det, det bara hände. I Sverige däremot, där tonläget är aggressivt, där ni inte håller er för goda för att använda positiv diskriminering och där ni jagar män utifrån deras sexualitet, ja, där står ni fortfarande kvar med en halvskallig karl." -
Ja jag vet. Är lite repetitiv men den är värd att repetera och passade ämnet välAynrand skrev 2013-06-04 19:37:48 följande:Den illustration älskar, den hade du en gång tidigare och jag skrattade gott
-
Du har en poäng där. De är ju rätt tränade i närkamp och att kunna övermanna en fysiskt större och starkare individ hmm. Hmm får kanske använda andra metoder. "Här lilla polisfröken så får du en kopp kaffe och en donut. Smakar kaffet konstigt? Nej då drick upp så känns det snart bättre". Muhaha.och skrev 2013-06-05 11:13:37 följande:Ja. För du hade ju absolut kunnat avväpna en polis utan att själv hamna platt på backen.
Män, alltså... -
Ja precis. Bäst är något som orsakar fysisk immobilitet men fortfarande fullt medvetande. Det är ju inget kul att dejt-rapa någon som är medvetslös.och skrev 2013-06-05 11:26:29 följande:Det är en bättre plan.
Nu måste du bara få tag i lämpliga piller att spetsa kaffet med också.
-
Danmark har blivit väldigt inskränkt tex när det gäller invandringspolitik och det är värre att vara av utländsk härkomst i Danmark än i Sverige.Dock så är Köpenhamn fortfarande lite syndig så där.Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-05 12:09:35 följande:Ja, Aynrand påpekade att krönikan är väldigt retorisk, vilket ju är sant. Han slår både lågt och högt, men någonstans tycker jag att det finns en poäng att hämta.
Har för lite koll på Danmark i övrigt för att hålla med, men inskränkt och provinsiellt låter ju ocoolt.