• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Tomtefar
    I Blackrose I skrev 2011-08-31 20:51:51 följande:
    Förvånad

Är du arab?
    Äter de också svenskt knäckebröd? Förvånad
  • I Blackrose I
    Tomtefar skrev 2011-08-31 20:56:47 följande:
    Äter de också svenskt knäckebröd? Förvånad
    Jag tänkte på mängden mat. Såg annars gott ut.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-08-31 20:58:37 följande:
    SEMESTER!!
    Skönt. Se till och vila upp dig ordentligt.
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-08-31 21:03:28 följande:
    Skönt. Se till och vila upp dig ordentligt.
    Ska försöka, men om jag känner mig rätt så kommer jag vara helt utsliten när jag kommer tillbaks till jobbet haha det är typ jobbet som är min fristad där jag kan ta det lugnt
  • HäckHäxan
    Tomtefar skrev 2011-08-31 19:50:09 följande:
    Lördagens Läckerheter!

På bilden

Helstekt oxfilé, Kokta morötter med persilja, Kokt brocolli och blomkål, Stekta Auberginklyftor, Tomater i ugn med pesto och mozarella

På bilden

Rosmarinerad klyftpotatis, rödvinsås, potatis och rotfruktmos med persilja och gul/grön paprika

På bilden : efterrätt

Bryllépudding med karamellsås, Skogsbärsglasstårta, pecan o chockladkaka, morotskaka med glasyr....och så svensk knäckebröd.

Jag hade gladeligen velat ha recept på allt utan brylépuddingen..... Snälla Tomten??? Oskyldig
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-31 21:32:01 följande:
    Jag har tråkigt
    Jag kan ringa skatteverket och säga att du har fuskat med din deklaration om du vill.
  • I Blackrose I

Jag har urkul i SD-diskussionen.

Och? Mår du bättre? *Kram*

Svar på tråden Trash-tråden