• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    Anton Chigurh skrev 2011-08-31 15:18:48 följande:
    Som du säkert vet, Maria, är Anton av gammal bondesläkt, och har således lite av varje sparat från den glamorösa delen av sitt liv. Bland annat en halv säck av en särdeles fin gräsfröblandning, och döm om min förvåning när jag precis var och kontrollerade, att Cannabis Sativa inte ingick  i blandningen. Detta skall Lantmännen få höra. Var så säker. Fan va arg jag är nu.....

Jag som kände mig lite hög av och röka mitt gamla hö. Var det bara inbillning då ???
    Jag blev faktiskt riktigt imponerad av dina gräskunskaper, Anton. Jag gillar allt som växer.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-08-31 18:19:01 följande:
    Jag blev faktiskt riktigt imponerad av dina gräskunskaper, Anton. Jag gillar allt som växer.
    Fan va jag älskar dig, du är helt enkelt underbar. Solig

Hoppas du blir av med din eländiga förkylning snart, på den tiden det begav sig brukade jag trycka i mig ett helrör Whisky så fort dom första symptomen visade sig, därefter minst ett helrör per dag, helst 1,5, så länge förkylningen höll i sig, och för säkerhets skull 10 dagar efter skiten gett med sig. Man vill ju inte att eländet skall ha en chans att komma tillbaka. Så att säga. Bara ett tips. För att jag tycker så jävla mycket om dig. På riktigt.

Lycka till. Och krya på dig. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Tomtefar

Lördagens Läckerheter!

På bilden

Helstekt oxfilé, Kokta morötter med persilja, Kokt brocolli och blomkål, Stekta Auberginklyftor, Tomater i ugn med pesto och mozarella

På bilden

Rosmarinerad klyftpotatis, rödvinsås, potatis och rotfruktmos med persilja och gul/grön paprika

På bilden : efterrätt

Bryllépudding med karamellsås, Skogsbärsglasstårta, pecan o chockladkaka, morotskaka med glasyr....och så svensk knäckebröd.

• och

Anton:

Jag gillar faktiskt växter, även om jag mest odlar blommor och sånt.

Tack för whiskytips, ska testa det. Skål
    Om inte annat verkar jag glädja andra när jag dricker. Främst män.

Tomten:
    Fina bilder, kalas eller nåt? Varför blev inte jag bjuden? Skrikandes     

• Tomtefar
    och skrev 2011-08-31 20:22:10 följande:
    Anton:

Jag gillar faktiskt växter, även om jag mest odlar blommor och sånt.

Tack för whiskytips, ska testa det. Skål
    Om inte annat verkar jag glädja andra när jag dricker. Främst män.

Tomten:
    Fina bilder, kalas eller nåt? Varför blev inte jag bjuden? Skrikandes     
    Kalas, nej. Det är standard Lørdagsmiddag på jobbet. Du blev inte bjuden før du jobbar inte där jag jobbar. Sowwy...
  • Tomtefar
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-31 20:37:47 följande:
    Varför använder du vanligt ö ibland och danskt ibland?
    Trodde du uppskattade mångfald?!? Flört
  • I Blackrose I

Fattigmat ikväll.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Tomtefar skrev 2011-08-31 19:50:09 följande:
    Lördagens Läckerheter!
    På bilden
    Helstekt oxfilé, Kokta morötter med persilja, Kokt brocolli och blomkål, Stekta Auberginklyftor, Tomater i ugn med pesto och mozarellaPå bilden
    Rosmarinerad klyftpotatis, rödvinsås, potatis och rotfruktmos med persilja och gul/grön paprikaPå bilden : efterrätt
    Bryllépudding med karamellsås, Skogsbärsglasstårta, pecan o chockladkaka, morotskaka med glasyr....och så svensk knäckebröd.

Förvånad

Är du arab?
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
Svar på tråden Trash-tråden