Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

och skrev 2011-12-12 17:48:32 följande:

Du träffade nog mitt i prick här. 
    Håhåhå, där fick du allt till det. Fast lite grymt var det. Men klockrent. Glad
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-12 18:36:12 följande:
    Nej, nej. Jag ska träffa min Anton ikväll, inte gå på bio. Men jag måste ha "rätt" klädsel.
    Precis, en lydig kvinna är en lycklig kvinna. 

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh

Vi hörs senare, mina underbara damer. Kyss

• Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2011-12-13 09:06:38 följande:

Ack, vad jag rodnar. Så vackert.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-13 09:20:54 följande:
    Ja, det var ju lite omtänksamt iaf. Fast det känns ändå... konstigt.

Sa jag att han ville att jag skulle behålla gummistövlarna på hela tiden? 
    En smal, extremt vacker, sensuell kvinna i grova gummistövlar, självklart med stålhätta, och inget annat. Kan det bli bättre ???
  • Anton Chigurh

ANNELI : Du har väl inga trosor på dig idag ???

• Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2011-12-13 10:22:47 följande:
    Dags att byta avatar till den bild tycker jag!
    Jag skall ta saken under noggrant övervägande. Lovar. Den var fan riktigt fin. Men ett avslitet huvud är icke att förakta.

Varannan dag vore en möjlighet.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-13 10:30:44 följande:
    Relevant fråga BJ.

Jag förutsätter att du även bär barnet, går upp 10 kg, blir sugen på apelsiner i hamburgersås, får svullna fötter, kramper, sammandragningar, foglossning och att du sedan (efter 9 månader) klämmer ut en tennisboll genom din penis, alright?
    Lugn, Maria, lugn nu, det var ju inte såhär Birger tänkte, han hade dom 18 plågsamma åren tills barnet nått myndighetsåldern i tanken. Och visst är han värd en liten slant för det åtagande !!!

( I tanken !!!  .........Jaja ). 
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-13 13:06:41 följande:
    Har inga trosor. Helt ärligt. Kom gärna och kolla själv.
    Jag vevar igång traktorn omedelbart.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-13 15:20:53 följande:
    Kan någon annan komma hit och värma mig? Anton verkar ha kört vilse.
    Nu får du fan ta och lugna dig lite, traktorn går inte i mer än 30 knyck. Lugn kvinna !!!  Jag kommer.

Och Range Rovern är på service.
Svar på tråden Trash-tråden