Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

och skrev 2011-12-12 00:01:56 följande:
    Suck, vad ni är jobbiga.

Jag har också bakpulver, men inga ägg.

Kan alla vara sams nu?   
    Hej Goding. Hjärta

Vi är inte osams, det är min uppfattningsförmåga som slirar en aning. Men nu har jag skjötit mig i höger fot som straff. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Smecker skrev 2011-12-12 12:02:58 följande:
    Seriöst.. woodland är så 80-tal.
    Näädå, camo-kläder är hur snyggt som helst. Seriöst.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-12 11:30:26 följande:
    Vilken kaliber använde du?

Puss, Anton! Hjärta 
    God middag, Min ÄLSKLING. Solig

Jag tänkte faktiskt först ta min Smith & Wesson, 629:an,alltså, det innebär kaliber .44 Magnum, men sen tänkte jag : Vad faen, så jävla farligt var det iaf inte, jag menar, tom Maria kan snurra till det ibland, inte ofta, men det händer, så efter att ha funderat en stund kom jag fram till att det fick räcka med Rugern, vilket innebär att straffet utmättes med ett kaliber 357 Magnum-vapen. Inte alls så kraftigt som 44:an, det skall erkännas, med jag använde dock hålspets ammo, så resultatet blev iaf till belåtenhet.

Det gjorde ont som helvete. 

• Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-12 13:02:46 följande:
    Vad säger du Anton, vill du se på?

Yoyna kan dra på sig sin sjuksköterskeuniform efteråt och lägga om din fot om det behövs.  
    Det kan du ge dig fan på att jag vill..........
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-12 13:17:40 följande:
    Extremt sällan menar du Anton...
    Såklart. Klumpigt av mig.
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2011-12-12 13:24:01 följande:
    Fan, jag blir nästan sugen på att öppna vapenskåpet å putsa lite nu... Doften av vapenfett!
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-12 17:10:34 följande:
    Jag vill Göte!!!
    OCH VAD FAN ÄR DET FÖR FEL MED ATT RÖSTA PÅ ANTON. Om jag får fråga ???
  • Anton Chigurh

Shit Aynrand, alltså, dom där bilderna på hur kvinnor bör hantera riktigt stål. Dom skulle jag tom betala för att få i ram.

Det är ren, oförfalskad, konst. Applåd. Och tack.

• Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-12 17:40:43 följande:
    Men du heter ju inte ens Anton, du heter säkert Kjell.
    Nä, jag heter inte Kjell. Definitivt inte. Jag kanske heter Anton !!!!
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-12 17:46:05 följande:
    Jag veet att han heter Torsten. Egentligen. Men det låter inte lika coolt, ju.
    Näädå, Anneli, jag heter inte Torsten heller. Elr Bernt för den delen. Hade du hoppats på det ???
Svar på tråden Trash-tråden