Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Agridulce skrev 2012-01-22 00:25:27 följande:
    Men tänk så många potentiella kärleksmail du kan få nu. Föreslår verkligen att du behåller ditt nick. Det är dessutom passande.
    Kanske bäst att jag kollar den mailen då .  Primitiv? Ugh me Tarzan, you Jane . Skall du känna under höftskynket?
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-01-22 00:33:24 följande:
    Det skulle ta för lång tid för Agri, hon särar bara på benen.
    Då är det en fördel med bara höftskynke. Det går snabbt att komma till skott.
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-01-22 00:54:15 följande:
    Anton  har kommit med förslag, men det är namn som han har tagit från porrfilmer.

Jag får slå lite i en tysk ordbok. 
    Gertrud, Helga? Kanske Geile Gertrud. Låter rätt bra
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-01-22 01:03:12 följande:
    Något med pansarvagn kanske?
    Så länge som det inte är Dicke Bertha så är väl allt ok (nu är det iof inte pansarvagn utan en kanon dock)
  • PrimitivMan

Tycker en del av de där attrialjerna i Antons set känns lite märkliga. Den hjärtformade saken och sen masken. Leka Zorro den maskerade hämnaren eller?

• PrimitivMan
    och skrev 2012-01-22 01:58:57 följande:
    Vad skulle jag göra utan dig? Hjärta

Och PM, om du verkligen har en kuk skulle du kanske kunna ta och använda den ibland. 
    Vänta... Skall kännna efter. Jo den är där. Fast lite underanvänd är den nog.
  • PrimitivMan

Jag känner mig också extremt neggo idag grr. Om jag skulle uttala mig om hur jag upplever föräldraskap just nu skulle pretto mammorna på FL sätta i halsen. Har ett barn som är till salu väldigt väldigt billigt. 3:e världskriget typ hela dagen. Tur att man är van (och det är INTE det traditionella bråkiga barnmodellen direkt) men det gör det inte roligare för det. Fast nu är det tyst och jag tar mig en öl. Man blir väl lite alkad på kuppen, men va fan.

• PrimitivMan
    och skrev 2012-01-22 22:46:29 följande:
    Tonåringar är apjobbiga. Förstår att du är trött. 
    Tonåring i kombination med autism och lite andra bekymmer. Apjobbigt är bara förnamnet. 
Svar på tråden Trash-tråden