Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Agridulce skrev 2012-01-28 23:00:48 följande:
    WTF? Har du sett någon ljuvare och med ljuv ursäkt? Jag borde faktiskt helgonförklaras.
    Fel avatar att använda om man skall bli helgonförklarad. Du ser inte alls helgonlik ut faktiskt . Men ljuv dock.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-01-28 23:05:08 följande:
    Oh ja. Det var den första tanken som kom upp i mitt huvud när jag läste ditt inlägg.
    Sankt Agri. Slynornas skyddshelgon
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-01-28 23:30:31 följande:
    Hur funkar det i praktiken, kan man liksom ringa Agri när man är i nöd så kommer hon och rycker ut, eller?
    Tror hon tillhör de mer lata helgonen dock. Möjligtvis får man göra tvärtom mot andra helgon. Istället för att be bönor till helgonet så får man se till att helgonet bönar och ber.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-01-28 23:48:42 följande:
    Så vackert formulerat. *torkar lyckotårarna* {#emotions_dlg.flower}

Stött över att bli kallad lat men rad två tycker jag verkligen att någon borde ta tag i.
    Det går väl alltid att ordna på något sätt.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-01-30 17:30:14 följande:
    Vilket av det låter osannolikt? Tror du inte att jag kan skrämmas? Eller att jag borde få en cool diagnos? Oavsett så kan jag nog se till att du får ditt beskärda min kära "och med det märkliga porrstjärnenicket"
    Jag är helt övertygad om att du kan skrämma folk . Synnerhet om de läser dina snuskiga tankar.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-01-30 20:15:02 följande:
    Japp! Du får Yoyna!
    Vill du ha henne inslagen?
    Ett väl ihopbundet paket ja .
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2012-01-30 20:40:55 följande:
    Men!!! Grrr... Nu var du väl snabb Agri? Kul!
    Jasså!!? Så det skulle vara så hemskt att få bli ett pris åt mig Rynkar på näsan.  Nu känner jag mig förolämpad. Fast det är klart, som ett straff kan det ju kännas som.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-30 23:22:15 följande:
    Mm...känner för att starta en tråd om det.

Jaded startade en tråd om en eventuell koppling mellan SD-sympatisörer och dyslexi som blev väldigt opoppis hahaha... 
    Låter fördomsfullt. Mot dyslektiker då alltså. Man kan lätt få intrycket av ett sådant påstående att dyslektiker är korkade .
Svar på tråden Trash-tråden