Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Vet inte direkt om jag är värd en öl men det hjälper lite i alla fall .

Nu skall jag se om det finns några roliga trådar. Fast det har varit lite dåligt med det tycker jag.

• PrimitivMan
    och skrev 2012-01-22 23:19:18 följande:
    Det här stället börjar kännas som den där filmen, Groundhog Day.
    Ja onekligen. Finns en del återkommande ämnen:

- Kukstorlekar (i diverse tappningar: han har för liten, är min kuk tillräckligt stor?)
    - Är han otrogen?
    - Är det otrohet att ...
    - Porr är hemskt
    - Hur många sexpartners?
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-01-22 23:53:01 följande:
    Kan nån göra mig trött tack? Har tidigt, viktigt möte i morgon och jag är tokvaken och stirrig.
    Har iaf stängt ner datorn. Vuxenpoäng på den. Men de försvann ju i samma sekund som när jag loggade in på mobilen.
    Jag vet ett bra sätt men det kräver fysisk närvaro . Annars brukar det funka för min del att typ läsa system dokumentation eller liknande. Somnar direkt.
  • PrimitivMan
    lille Birger skrev 2012-01-23 10:23:55 följande:
    Nu ska jag alldeles strax gå till min första skoldag den här terminen. Glad  Hoppas det går bra. Skäms
    Så trevligt då. Har du tagit med ett äpple att ge fröken?
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-01-23 21:19:34 följande:
    Vet inte om jag ska sätta mig på dig eller sätta på dig.

Gör både och vet jag .

Här snuskas det som vanligt hör jag. Vad trevligt.

Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Anton Chigurh skrev 2012-01-23 13:17:33 följande:
    Dansk. Jag är dansk. Fra København. Såklart.
    Där jag bor nu vimlar det av danskar. Nästan som en dansk koloni.

Den här är tillägnad dig Anton :

">

• PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-01-24 15:41:22 följande:
    Så du är en UGis-tjej PM. Otippat!
    Den är tillägnad er kvinnor så klart. För den delen kommer jag att bli en lesbisk domina efter mitt könsbyte. Fan vilken skräckinjagande domina jag kommer bli. Welcome to my dungeon
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-01-24 16:04:39 följande:
    Svårt att se att du skulle kunna skiljas från din älskade Petternicklas.
    Och du är nog inte tillräckligt stygg för att bli domina din lilla myshumla. Nalle

Fast du har en poäng. Inte kan jag skiljas från den. Man får ju tänka på de närmast sörjande också.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-01-25 09:57:18 följande:
    Vem sa att livet var rättvist???? Det blir 5 rapp till pga uppstudsighet!
    Det är så vackert med kvinnor som piskar varandra.

Fast det är elakt att kalla någon för halvblind dock så du borde också få en ömmande bak.

Det är en klar fördel att ha dålig syn. Gör en mindre nogräknad. När jag är riktigt kåt går jag ut utan linser/glasögon. Fast å andra sidan är det inte nödvändigt eftersom ju närmare stängningsdags det blir ju vackrare blir alla kvinnor. Konstigt fenomen det där. Sist det hände var jag övertygad att hon såg betydligt yngre ut  på kvällen än på morgonen (fast vad gjorde det; hon hade en kropp som en 20-åring).

Kom att tänka på en pinsamhet i min ungdom just nu med tanke på dimmig syn. fast då var anledningen sprit och inte dålig syn. Hade permis och var på stadens ena disko. Ser en tjej med långt hår sittande och frågar om hon vill dansa. Möts av en baston "Va fan säger du!". Oops. Snabb reträtt. Fan vad jag fick äta upp det där sen.
Svar på tråden Trash-tråden