Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

MrsAssault skrev 2012-01-25 14:39:52 följande:
    Inatt vaknade J och var gnällig så jag matade och sen försökte jag massera och fixa för jag trodde han hade ont i magen.. sen efter typ 2 timmar kände jag att han var lite blöt runt rumparean så jag bytte blöja och såg att han hade bajsat och kissat ASMKT och det var därför han var ledsen. Och dumma jag tänkte inte ens på att byta.. Jag är fan sämst.
    Skäms på dig. Nu kommer han behöva åratal av terapi i framtiden för att komma över detta .

Fast jag kanske inte skall skämta om sånt med en nybliven mamma. Nu brukar ha massor av ångest ndå för att göra "rätt" (om inte du har dte så läs lite på FL om allt som man SKALL göra/vara)
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Anton Chigurh skrev 2012-01-25 15:00:20 följande:
    Tycker han är väldans söt och gullig. Den lille Anton !!!!

Vadå sexosande  förresten, tycker det pratas smink och sånt mög till 99, 37 %. Totalt ointressant. Såvida, det inte handlar om mitt recept. Men det gör det ytterst sällan.
    Har det något att göra med ansiktskräm eller ?
  • PrimitivMan
    MrsAssault skrev 2012-01-25 15:03:08 följande:
    Aha inte vet jag, jag bara tog för givet att det var snusk som pratades. Har aldrig tid att läsa bakåt vad ni snackar om egentligen haha
    Det är ju ett antagande som oftast stämmer rätt bra . För att vara en tråd som handlar om sidospår så är den osedvanligt enkelspårig. Inte för att det gör mig något dock
  • PrimitivMan

Känns inte FL väldigt förvirrande efter "hackningen". Folk byter identiteter till höger och vänster, massa åtgärder från FL för "damage control" etc.

• PrimitivMan
    och skrev 2012-01-26 22:53:32 följande:
    Antagligen mest en förmåga att ständigt skicka oanständiga förslag i inboxen, kompletterade med väl valda bilder.

*gissar*
    Har nu Agri varit stygg mot dig igen? Men hon är nog bara ute efter att bli tillrättavisad på lämpligt sätt och få använda sin vassa tunga på annat sätt.

Fast vad gäller dina skills så behövs det nog fler omdömen än bara från han Ole Søltoft för att vara trovärdig .
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-01-27 11:31:05 följande:
    Vill för det första påpeka att det var PM som kom med den vansinnigt roliga referensen till Ole Söltoft.

I övrigt så lider jag av ett obotligt behov att pusha gränser samt en enorm nyfikenhet. Dvs vad får man om man blir trestjärnig?
    Då kanske man utsätts för myssex? För min del skulle det definitivt vara värre med trestjärnigt än tvåstjärnigt, iaf om det är Anton som utför det (och antagligen för honom också, även om jag nu har en fin rumpa).
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-01-27 12:56:29 följande:
    Jag tror att du kommer bli myskittlad av Maud Olofsson med en skatfjäder samtidigt som Lotta Engberg är flåshurtig och sjunger kär och galen.
    OMG! Döda mig snabbt snälla...
  • PrimitivMan
    lille Birger skrev 2012-01-27 13:38:34 följande:
    Jag träffade ett rådjur på vägen hem efter skolan idag!  Hon var så schysst och lät mig klappa henne, att jag bestämde mig för att bjuda henne på min ena kaka som jag hade i ryggsäcken.

Så fikade vi ihop och hade jättetrevligt. Solig
    Vad mysigt.

Tur att du finns här i tråden och lättar upp det hela och inte bara de där otäcka tanterna som bara tänker på snusk hela tiden.
  • PrimitivMan

Ja. Annars går det bra med exempel på dessa påstådda oanständiga förslag och bilder

• PrimitivMan
    lille Birger skrev 2012-01-28 11:06:28 följande:
    Det är helt normalt att drömma om en väldoftande tantrumpa på natten, inget konstigt med det.
    Helt rätt lille Birger, det gör jag ofta
Svar på tråden Trash-tråden