• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-09-12 19:13:44 följande:
    Jag vill ha puss och inte kram. Buuuuu

Hoppsan men torka den med hårtork. Det brukar gå. Jag har redan städat. Packade lit grejer som vi ska skicka iväg islutet av veckan. Usch...*Förtränger bort*

Det är som vanligt. Tack. Ska iväg till kliniken imorgon.

Jag har gjort det men den blev bara varmare och varmare så jag satt tillbaks den på lampan. Orkar inte...

Akupunktur? 
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-12 19:13:29 följande:
    Hahaha jag kan ringa dig och låta manlig och snuskig?
    du kan ha en svettig strumpa på telefonluren, borde adera manlighet med haha
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-09-12 19:06:22 följande:
    Vad ska vi hitta på? Jag har fått nog av religionsnack för idag och dom jag brukade sexchatta med har jag kommit ifrån så jag har typ nada att göra. Har lagat mat, städat, duschat barnen och väntar på att maken ska komma hem.
    Du kan ge förslag på bra maträtter som petiga barn äter. Du verkar ju bra på matlagning.
  • Aynrand
    och skrev 2011-09-12 19:12:11 följande:
    Vilken är det?
    Aynrand skrev 2011-09-12 19:07:13 följande:
    Hej hej mina damer!
    här är jag...hinner inte ha tråkigt...jobbar lite, fixar mat, har kört barnen till träningen och hinner växla några meddelanden med NG...
    män kan.......haha...ibland
    Du är en duktig pojke.
    absolut,
    jag fixade en cykel ikväll med...det är manligt...smutsiga händer!!
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-12 19:12:20 följande:
    Duktig som vanligt!

När du har tid någon dag, tycker jag vi (i tråden) ska ha en diskussion om könsroller och jämställdhet i hemmet. Rose och du har lite olika syn på det där (men säkerligen inte helt, tänker mest med anledning av det du och jag snackade om tidigare idag) och det skulle vara kul att prata om här i tråden  
    Hehe. Har vi inte redan haft det eller?
    Det gills inte. Jag hade en som jag gillade jättemycket. Vi hade jättebra kontakt med varandra och allt var perfekt men så försvann han bara så där helt plötsligt sen fick jag meddelande från honom efter nån vecka att det hade blivit världens bråk närfrun hade hittat bilder på mig i hans dator. Synd. Rynkar på näsanSkäms
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-09-12 19:16:26 följande:
    absolut,
    jag fixade en cykel ikväll med...det är manligt...smutsiga händer!!
    Alltså min killsmak ska jag nog hålla för mig själv. Smutsiga händer och sånt där tänder mig inte alls.
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-09-12 19:17:57 följande:
    Det gills inte. Jag hade en som jag gillade jättemycket. Vi hade jättebra kontakt med varandra och allt var perfekt men så försvann han bara så där helt plötsligt sen fick jag meddelande från honom efter nån vecka att det hade blivit världens bråk närfrun hade hittat bilder på mig i hans dator. Synd. Rynkar på näsanSkäms
    vad var det för slags bilder? snuskiga?
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-09-12 19:17:57 följande:
    Det torde väl vara ganska enkelt att hitta en ersättare, eller?
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-09-12 19:19:26 följande:
    vad var det för slags bilder? snuskiga?
    Det snuskigaste bilden jag har lagt ut här på FL är på mina bröst. Finns inget värre än så men men.....
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-09-12 19:19:25 följande:
    Alltså min killsmak ska jag nog hålla för mig själv. Smutsiga händer och sånt där tänder mig inte alls.
    haha berätta
Svar på tråden Trash-tråden