• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-09-12 18:57:09 följande:
    Var håller ni hus? Vad dött det är på FL.
    och skrev 2011-09-12 19:04:06 följande:
    Jag är här. Har tråkigt med.
    Hej hej mina damer!
    här är jag...hinner inte ha tråkigt...jobbar lite, fixar mat, har kört barnen till träningen och hinner växla några meddelanden med NG...
    män kan.......haha...ibland
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-09-12 18:57:09 följande:
    Var håller ni hus? Vad dött det är på FL.
    Kram!

Jag städar lite 
    Råkade tvätta en lampskärm av typ tyg under vatten? Vet inte vad jag tänkte på faktiskt...jag spolade alltså vatten över den. Den kommer aldrig torka...

Hur är det med huvudet?    
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-09-12 19:06:22 följande:
    Vad ska vi hitta på? Jag har fått nog av religionsnack för idag och dom jag brukade sexchatta med har jag kommit ifrån så jag har typ nada att göra. Har lagat mat, städat, duschat barnen och väntar på att maken ska komma hem.

Gillar du inte Jamaicabrudens nya tråd?
    Lite söt  
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-09-12 19:07:13 följande:
    Hej hej mina damer!
    här är jag...hinner inte ha tråkigt...jobbar lite, fixar mat, har kört barnen till träningen och hinner växla några meddelanden med NG...
    Halloj där

Jaha, jag vill också ha en mystik man som ringde upp mig. *Surar*

(Ja, jag har för lite äventyr här hemma för tillfället. Gnällig till max.)
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-12 19:09:39 följande:

Lite söt  
    Vilken är det?
    Hej hej mina damer!
    Du är en duktig pojke.

• Nice Girl Wrong Place
    Hej hej mina damer!

Duktig som vanligt!

När du har tid någon dag, tycker jag vi (i tråden) ska ha en diskussion om könsroller och jämställdhet i hemmet. Rose och du har lite olika syn på det där (men säkerligen inte helt, tänker mest med anledning av det du och jag snackade om tidigare idag) och det skulle vara kul att prata om här i tråden  
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-09-12 19:10:53 följande:
    Halloj där

Jaha, jag vill också ha en mystik man som ringde upp mig. *Surar*

(Ja, jag har för lite äventyr här hemma för tillfället. Gnällig till max.)

Hahaha jag kan ringa dig och låta manlig och snuskig?
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-12 19:09:01 följande:
    Kram!

Jag städar lite 
    Råkade tvätta en lampskärm av typ tyg under vatten? Vet inte vad jag tänkte på faktiskt...jag spolade alltså vatten över den. Den kommer aldrig torka...

Hur är det med huvudet?    
    Jag vill ha puss och inte kram. Buuuuu

Hoppsan men torka den med hårtork. Det brukar gå. Jag har redan städat. Packade lit grejer som vi ska skicka iväg islutet av veckan. Usch...*Förtränger bort*

Det är som vanligt. Tack. Ska iväg till kliniken imorgon.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-12 19:09:39 följande:
    Lite söt  
    Alltså hon är jobbig. Så förbannad jobbig att jag vill dra i mitt hå hårstrå för hårstrå.......
Svar på tråden Trash-tråden