• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-09 20:16:29 följande:
    Så mysigt Birger.
    Mina tonårs glada dagar slipper jag gärna återuppleva.

Hade du en besvärlig tonårstid eller? Eller mest besvärlig för din omgivning ?

Frågar jag som pappa till tonårs-döttrar (och ibland svårt prövad),
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Nice Girl Wrong Place

PM;
    Jag var en hemskt tonåring.
    Att mina föräldrar överlevde är ett under.
    På riktigt.

Jag smet ut ur huset på natten, skolkade hela tiden, satt uppe hela nätterna och skrev dikter och noveller (när jag inte smet ut).
    Och detta är det rumsrena.
    När jag sedan fyllde 18 flyttade jag utomlands och kom tillbaks när jag var runt 26 eller så. Så då slapp de mig. Men jag hann få barn och så under tiden haha...

Jag bävar inför tonårstiden, min dotter är där om typ 3 år. Underbart. Men jag anser mig ok med förberedd med tanke på att jag fått uppleva mig själv

Hur går det för dig?

• PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-09 20:42:29 följande:
    PM;
    Jag var en hemskt tonåring.
    Att mina föräldrar överlevde är ett under.
    På riktigt.

Jag smet ut ur huset på natten, skolkade hela tiden, satt uppe hela nätterna och skrev dikter och noveller (när jag inte smet ut).
    Och detta är det rumsrena.
    När jag sedan fyllde 18 flyttade jag utomlands och kom tillbaks när jag var runt 26 eller så. Så då slapp de mig. Men jag hann få barn och så under tiden haha...

Jag bävar inför tonårstiden, min dotter är där om typ 3 år. Underbart. Men jag anser mig ok med förberedd med tanke på att jag fått uppleva mig själv

Hur går det för dig?
    Haha en blandning av "ligist "och "svår" tänkare .

Jag överlever, typ. Nästan iaf . Knappt i PMS tider.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anton Chigurh
    Ermenegildo skrev 2012-11-09 16:25:18 följande:
    Jag försöker undvika att bli full, det är vulgärt och pinsamt om man fyllt 25. Och det har jag.
    Mmm.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.