• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • straight arrow
    Kakaa skrev 2012-11-09 21:36:06 följande:
    Kom igen en till, en till! 
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • lille Birger

Nallen är som tur bara 4 år gammal, så det är långt till hans kommer in i tonåren.

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-09 20:42:29 följande:
    Jag bävar inför tonårstiden, min dotter är där om typ 3 år. Underbart. Men jag anser mig ok med förberedd med tanke på att jag fått uppleva mig själv
    PrimitivMan skrev 2012-11-09 21:05:47 följande:
    Jag överlever, typ. Nästan iaf . Knappt i PMS tider.

För att inte tala om klimakteriet. Det är också en betydande period som man inte får glömma.

• lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-09 20:42:29 följande:
    PM;
    Jag var en hemskt tonåring.
    Att mina föräldrar överlevde är ett under.
    På riktigt.

Jag smet ut ur huset på natten, skolkade hela tiden, satt uppe hela nätterna och skrev dikter och noveller (när jag inte smet ut).
    Och detta är det rumsrena.
    När jag sedan fyllde 18 flyttade jag utomlands och kom tillbaks när jag var runt 26 eller så. Så då slapp de mig. Men jag hann få barn och så under tiden haha...

Jag bävar inför tonårstiden, min dotter är där om typ 3 år. Underbart. Men jag anser mig ok med förberedd med tanke på att jag fått uppleva mig själv

Hur går det för dig?
    Höll du på med stringtrosor också? Vilket land bodde du i?
  • Ermenegildo
    Agridulce skrev 2012-11-09 16:27:29 följande:
    Precis min gode Ermenegildo. I vår ålder ska man bara bli tipsy. Megatipsy, typ liksom bah!
    I agree completely. Nu är jag glad och spirituell, inte mer än så.
    Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • Agridulce
    straight arrow skrev 2012-11-09 21:43:16 följande:
    En till...

Fullkomligt älskar den bilden. Subtil men väldigt talande.
    Naughty by nature