• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan

Tequila bart (eller ännu hellre Mescal) är ju också macho dryck. Tequila Slammers kan gå rätt bra. Tequila med salt+citron är lite B/wannabies om det inte är så att man tar det från varandras kroppar nakna.

Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Anton Chigurh skrev 2012-11-21 12:47:27 följande:
    Men jag som inte dricker etanol alls, PM, vad fan skall jag dricka. Du kan inte mena att jag skall hålla mig till Ramlösa citron här !!!

Jag sa ju att det var ok om man drack varm choklad under förutsättning den tillagas på korrekt sätt.

Seriöst, dricker du inte alkohol alls?  
  • PrimitivMan
    PrimitivMan skrev 2012-11-21 12:49:11 följande:
    Tequila bart (eller ännu hellre Mescal) är ju också macho dryck. Tequila Slammers kan gå rätt bra. Tequila med salt+citron är lite B/wannabies om det inte är så att man tar det från varandras kroppar nakna.

Det är för övrigt väldigt många macho poäng att svälja masken som ligger i Mescal. 

Absinthe är ju givetvis med på listan över ok drycker att dricka. Pernod/Ouzo/Raki etc med för den delen (har en gång i tiden fått ångra orden "Nu skall jag visa er hur man dricker Pernod som en man")
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-11-21 12:50:42 följande:

Jag sa ju att det var ok om man drack varm choklad under förutsättning den tillagas på korrekt sätt.

Seriöst, dricker du inte alkohol alls?  
    Seriöst, PM, noll etanol för min del. Jag skojar inte.

Jag brukar dessutom använda äkta Valrhona kakao när det skall va fint. Faktiskt
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Kakaa

Nu skall världens sötaste Kakaa fixa mellan mål, ett äpple! 

Vill Birger, NG, Anton lr PM smaka? Solig Agri kanske vill?  

• Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-11-21 13:09:36 följande:
    Nu skall världens sötaste Kakaa fixa mellan mål,

ett äpple! 

Jag för min del tar hellre en Kakaa till kaffet......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Kakaa
    Anton Chigurh skrev 2012-11-21 13:11:20 följande:
    Jag för min del tar hellre en Kakaa till kaffet......
    Solig
  • Kakaa

Har gamla "schackrutor" hemma, men tror inte dom är så goda längre. :( 

Jag skall nog baka något idag..

Saffransbullar kanske med vaniljcreame.. 

• lille Birger
    Kakaa skrev 2012-11-21 13:09:36 följande:
    Nu skall världens sötaste Kakaa fixa mellan mål, ett äpple! 

Jag råkade först läsa det som att vi 4 skulle få smaka på Agri.
  • Kakaa
    lille Birger skrev 2012-11-21 13:22:04 följande:
    Jag råkade först läsa det som att vi 4 skulle få smaka på Agri.
    Önsketänkande! :D