• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-11-21 13:22:04 följande:
    Jag råkade först läsa det som att vi 4 skulle få smaka på Agri.
    Har du bara sex i huvudet, Birger ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Kakaa
    Anton Chigurh skrev 2012-11-21 13:23:37 följande:
    schyy! skräm inte bort den sidan utav honom.. det råkar vara den jag finner väldigt attraktiv.
  • PrimitivMan

Grr  vad jag känner mig allmänt irriterad idag. Har fått lägga band på mig själv i flera mail idag för att inte skriva vad jag egentligen tänker mer än en lätt konfrontationssökande knorr

Jag är så j-a uttråkad och trött på mitt jobb. Less på "livet hemma". Inget nikotin på 1.5 vecka. Kåt och lider av starkt behov att smiska en rumpa. Dåligt väder.

Kanske skall ta ut lite aggressioner på trista frigida FL-kärringar. Hmm. Lämpliga ämnen "otrohet" (funkar alltid), "Riktiga kvinnor sväljer och tar den i tvåan" eller kanske den här: "Frigida tråkiga kärringar skall man bunta ihop och slå ihjäl och begrava upp och ned och använda dem som sparbössor. Någon annan användning för deras fittor finns det ju inte". Haha den var rätt bra när jag tänker efter. Fast alla tror bara att man är ett troll och inte menar det .

Is sex dirty? Only if it's done right
  • Agridulce
    Kakaa skrev 2012-11-21 13:09:36 följande:
    Nu skall världens sötaste Kakaa fixa mellan mål, ett äpple! 
    Vill Birger, NG, Anton lr PM smaka? Solig Agri kanske vill?  
    Äpple???? Artigt att du frågar men här går det mest bara i sprit.
    lille Birger skrev 2012-11-21 13:22:04 följande:
    Jag råkade först läsa det som att vi 4 skulle få smaka på Agri.
    You naughty little man!!! Förvånad

Naughty by nature
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-11-21 15:58:00 följande:
    Grr  vad jag känner mig allmänt irriterad idag. Har fått lägga band på mig själv i flera mail idag för att inte skriva vad jag egentligen tänker mer än en lätt konfrontationssökande knorr

Jag är så j-a uttråkad och trött på mitt jobb. Less på "livet hemma". Inget nikotin på 1.5 vecka. Kåt och lider av starkt behov att smiska en rumpa. Dåligt väder.
    ......känner att jag smyger ut här ifrån igen... verkar farligt här. 
    Naughty by nature
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-11-21 16:05:11 följande:
    ......känner att jag smyger ut här ifrån igen... verkar farligt här. 

Haha så farligt är det inte. Jag skäller mer än jag bits
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-11-21 16:12:49 följande:

Haha så farligt är det inte. Jag skäller mer än jag bits
    ....eller hur.... Obestämd
    Naughty by nature
  • lille Birger
    Anton Chigurh skrev 2012-11-21 13:23:37 följande:
    Agridulce skrev 2012-11-21 16:04:15 följande:

You naughty little man!!! Förvånad
    Skäms

• Aynrand

Hej alla!

jag tror att jag håller på att insjukna i något förkylning eller nåt...jag är frusen och har ont i huvudet....
    jag blir säkert impotent också

Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2012-11-21 19:59:29 följande:
    Hej alla!

jag tror att jag håller på att insjukna i något förkylning eller nåt...jag är frusen och har ont i huvudet....
    jag blir säkert impotent också
    Usch, vad tråkigt.

Finns det något lille Birger kan göra för att få dig att må bättre?