• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan
    GangsterKermit skrev 2012-11-22 17:25:16 följande:
    Pengar återanvänds, så görs din lön.

En grov förenkling men oavsett vilket, vad har det att göra med fifflande politiker?
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Kakaa

PM jag är hungrig, dödar du en kamel med en tandpetare för min skull? Solig

• GangsterKermit
    PrimitivMan skrev 2012-11-22 17:36:09 följande:

En grov förenkling men oavsett vilket, vad har det att göra med fifflande politiker?
    Men du, hur många fler fifflar inte i Sverige.. En Hockeysupporter drog till 500 miljoner av skatteverket. Skulle alla i Sverige träda fram så skulle alla politikers misstag vara en droppe i havet.
    We are free, where everything?s allowed and love comes first ♥
  • PrimitivMan
    Kakaa skrev 2012-11-22 17:37:10 följande:
    PM jag är hungrig, dödar du en kamel med en tandpetare för min skull? 

Finns väldigt få kameler här. Går det lika bra med en häst?
  • Kakaa
    PrimitivMan skrev 2012-11-22 17:39:12 följande:

Finns väldigt få kameler här. Går det lika bra med en häst?
    Mycket bra, lägger den mellan två brööön <3
  • PrimitivMan
    GangsterKermit skrev 2012-11-22 17:38:54 följande:
    Men du, hur många fler fifflar inte i Sverige.. En Hockeysupporter drog till 500 miljoner av skatteverket. Skulle alla i Sverige träda fram så skulle alla politikers misstag vara en droppe i havet.

möjligt, men det förklarar fortfarande inte din koppling mellan dina tankar om kretslopp och min intelligens.
  • GangsterKermit
    PrimitivMan skrev 2012-11-22 17:43:00 följande:

möjligt, men det förklarar fortfarande inte din koppling mellan dina tankar om kretslopp och min intelligens.

Varför tar du upp in intelligens när jag inte ens har påpekar om den. Förstår du inte poängen med att pengar går i ett kretslopp. De försvinner och kommer tillbaka.
  • GangsterKermit

Jag hatar att jag skriver som en kråka när jag skriver fort... Får köra kärringstilen med ett pekfinger!

• PrimitivMan
    GangsterKermit skrev 2012-11-22 17:51:38 följande:
    Varför tar du upp in intelligens när jag inte ens har påpekar om den. Förstår du inte poängen med att pengar går i ett kretslopp. De försvinner och kommer tillbaka.

Du skrev ju "du är korkad själv" följt av ditt prat om kretslopp. Förstår inte på vilket sätt jag är korkad som sagt att det finns korkade och fifflande politiker och framför allt inte vad pengars kretslopp har att göra med fifflande politiker. Menar du att det inte gör något för pengarna återgår i ekonomin??