• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • MrC

Hehe. Om jag super mig full så ... av fyllekajor och barn får man höra sanningen.

-Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • lille Birger
    och skrev 2012-11-23 17:32:55 följande:
    Ni är båda lite knäppa?
  • Jogga

Jag antar att det är jag som är Lille Birger...

(Gahh, vad/hur ska jag skriva egentligen?!! )

Jag tänkte väl bara säga att jag ska försöka hålla mig till irl från och med nu. Så, so long!     

• HerrKavaj
    lille Birger skrev 2012-11-24 01:39:24 följande:
    Birger, jag har ett problem. Kvinnan jag ligger med nu (jag ska ligga med henne om en liten stund, men tvekar) har ingen stor och härlig röv. Det känns liksom ingenting. Jag vill ha det där smaskande, daskande ljudet som uppstår när man tar henne hårt. Jag vill ha lite motstånd liksom. Hon som ligger där inne och väntar på mig nu är 1,61 lång och väger endast 58-60 kilo, och det är inte röven som väger 60 kilo alltså! Jag gillar kvinnor som är 1,65-1,75 och väger 80-90 kg (gör ingenting om de väger upp mot 110 kg heller!), då jävlar blir det åka av! Jag vill ha en KVINNA, inget jävla benrangel.
    Var hittar man dom lite fylliga kvinnorna? I kön till Burger King/McDonalds? Utanför Viktväktarna?
  • Anton Chigurh
    HerrKavaj skrev 2012-11-24 03:02:18 följande:
    Birger, jag har ett problem. Kvinnan jag ligger med nu (jag ska ligga med henne om en liten stund, men tvekar) har ingen stor och härlig röv. Det känns liksom ingenting. Jag vill ha det där smaskande, daskande ljudet som uppstår när man tar henne hårt. Jag vill ha lite motstånd liksom. Hon som ligger där inne och väntar på mig nu är 1,61 lång och väger endast 58-60 kilo, och det är inte röven som väger 60 kilo alltså! Jag gillar kvinnor som är 1,65-1,75 och väger 80-90 kg

(gör ingenting om de väger upp mot 110 kg heller!), då jävlar blir det åka av! Jag vill ha en KVINNA, inget jävla benrangel.

Var hittar man dom riktigt fylliga kvinnorna? I kön till Burger King/McDonalds? Utanför Viktväktarna?
    Lite överallt...

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Kakaa

Jag är 1,57 och väger runt 67-69 kg.. :DD 

• Kakaa

Nu är kaffet klart! Jag skall dricka kaffe så jag blir stoor

• Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-11-24 09:18:05 följande:
    Nu är kaffet klart! Jag skall dricka kaffe så jag blir stoor
    Morrn...

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Kakaa
    Anton Chigurh skrev 2012-11-24 09:22:08 följande:
    Morrn...

Oh Vilken ljuvlig bild, den fick mig att vilja bada i det där. :D 

Hur är det Anton? Mår du bra? drömt fina drömmar om (här googlar Kakaa för att hitta fina namn på vapen för att göra Anton glad* Ak4?! Solig

Jag kmr aldrig kunna vapen, jag kan skjuta med pilbåge? 
  • Kakaa

Oh idag skall jag köpa sugarpaste och färga för att sedan kunna göra tre stora gerberas som pyntar min födelsedagstårta. :) 

har funderat på passionsfrukt och hallon som smak i tårtan med vaniljgrädde och vitchoklad glasyr på tårtan.

annars funderar jag på att göra en kaffe,nougat med chokladcrispgrädde och sedan vitchoklad glasyr som jag färgar orange.. får täcka kanterna sedan med brunt sidenband..  en höstfärgad tårta. :)

Jag har massa ideér! *glad*