• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-23 17:20:51 följande:
    Jag och tråden har något gemensamt.
    Ni är båda lite knäppa?
    The hard way is the right way.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-11-23 17:31:26 följande:
    mkt smart observerat Birger!

känner igen den där gifen...
    Haha det gör jag med!
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2012-11-23 17:32:55 följande:
    Ni är båda lite knäppa?
    Ok, vi har två saker gemensamt.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • och
    PrimitivMan skrev 2012-11-23 17:32:17 följande:

Haha tur det då . Men vilka härliga fyra sekunder!!! 

Skall vi testa att penetrera nästa gång och inte bara att du visar trosorna?  
    Jag vet faktiskt inte.

När var du senast och gjorde en hälsokontroll? Förvisso kommer säkert Anton och hjälper mig att dumpa kroppen, men det skulle ju vara lite trist om du trillade av pinn pga den underbara upplevelsen.  
    The hard way is the right way.
  • Nice Girl Wrong Place

http://www.telegraph.co.uk/culture/music/cdreviews/9680722/Alicia-Keys-Girl-on-Fire-album-review.html#

• Nice Girl Wrong Place

Nu vet ni alla vad NG gör i morgon.
    Lyssnar på hennes nya album från början till slut. Möjligtvis om och om igen.
    Kvinnan som får mig att önska jag hade en kuk.

• Driftwood
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-23 18:00:07 följande:
    Nu vet ni alla vad NG gör i morgon.
    Lyssnar på hennes nya album från början till slut. Möjligtvis om och om igen.
    Kvinnan som får mig att önska jag hade en kuk.
    The Girl On Fire

Most gulls don?t bother to learn more than the simplest facts of flight
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-23 17:37:41 följande:
    Jag vet faktiskt inte.

När var du senast och gjorde en hälsokontroll? Förvisso kommer säkert Anton och hjälper mig att dumpa kroppen, men det skulle ju vara lite trist om du trillade av pinn pga den underbara upplevelsen.  
    Fel, Gumman,Hjärta Anton kommer hjälpa dig med att destruera kroppen, en sk fullständig destruktion, och där ingår avlivandet av kroppen som förlystat sig på min kvinna, och det, avlivandet alltså, kan du se som en del av min fullgoda service. Du vet ju att jag gör allt för dig. Gumman......

Så vi vet lite var vi har varann.

Puss....Kyss

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • MrC
    lille Birger skrev 2012-11-23 17:24:10 följande:
    En stor rumpa också. Det glömde du, Aynrand. Flört
    Åh jag skulle vilja erkänna en sak för dig Birger, men jag skulle framstå som ....ehrm. PASS!
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • Anton Chigurh
    MrC skrev 2012-11-23 22:42:02 följande:
    Åh jag skulle vilja erkänna en sak för dig Birger, men jag skulle framstå som ....ehrm. PASS!
    Icke godkänt.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.