• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-24 10:10:08 följande:
    Taxi i 2 timmar!?
    Taxi är dyrt. Känner mig rånad och besudlad.
    Det var lätt värt det för att få höra på söta kärlekshistorier medan man låg och dregglade ned baksätet..

Jag var dessutom ensam i stora staden och full för första gången i den.. och när jag är full så är jag osmart och för spontan.. några män hade kunnat få till det iofs men nä.

jag skulle till Norrtälje. och jag var vilse..  
  • PrimitivMan

Jag minns en "charmig" taxichaufför jag åkte med en gång i Houston. Han började färden med att berätta för mig hans syn på svarta för att sedan berätta sina eskapader med kvinnliga taxichaufförer (de som slipper betala med cash alltså). Dett var ehh intressant.Lärde mig mycket om "så fungerar en Redneck" på kort tid.  

Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan

På tal om rasism. Jag kom på en utmärkt slogan för SD (om de läser och vill tacka mig kan de ge mig en present tex "I am dreaming of a white christmas"):

Med ett schysst järnrör slår vi väljarna med häpnad.  

• PrimitivMan
    PrimitivMan skrev 2012-11-24 11:06:45 följande:
    På tal om rasism. Jag kom på en utmärkt slogan för SD (om de läser och vill tacka mig kan de ge mig en present tex "I am dreaming of a white christmas"):

Förlåt det finns ju absolut inget samband mellan SD och rasism. All likhet mellan SD och faktisk rasism är bara en tillfällighet och helt oavsiktligt. Inga invandrare har kommit till skada när detta inlägg skrevs.
  • Ernst Hugo

SD och SockerConny har massor gemensamt
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Kakaa
    PrimitivMan skrev 2012-11-24 11:09:06 följande:

Förlåt det finns ju absolut inget samband mellan SD och rasism. All likhet mellan SD och faktisk rasism är bara en tillfällighet och helt oavsiktligt. Inga invandrare har kommit till skada när detta inlägg skrevs.
    Jag tog skada! *bara för att vara trotsig* ;D
  • och
    HerrKavaj skrev 2012-11-24 03:02:18 följande:
    Birger, jag har ett problem. Kvinnan jag ligger med nu (jag ska ligga med henne om en liten stund, men tvekar) har ingen stor och härlig röv. Det känns liksom ingenting. Jag vill ha det där smaskande, daskande ljudet som uppstår när man tar henne hårt. Jag vill ha lite motstånd liksom. Hon som ligger där inne och väntar på mig nu är 1,61 lång och väger endast 58-60 kilo, och det är inte röven som väger 60 kilo alltså! Jag gillar kvinnor som är 1,65-1,75 och väger 80-90 kg (gör ingenting om de väger upp mot 110 kg heller!), då jävlar blir det åka av! Jag vill ha en KVINNA, inget jävla benrangel.
    Var hittar man dom lite fylliga kvinnorna? I kön till Burger King/McDonalds? Utanför Viktväktarna?
    Jag tror på viktväktarna.

Faktiskt skulle du kunns starta en egen bantningkurs, och själv ta hand om de svåraste fallen?  
    The hard way is the right way.
  • och

Den var väldigt bra.
    The hard way is the right way.
  • lille Birger
    HerrKavaj skrev 2012-11-24 03:02:18 följande:
    Birger, jag har ett problem. Kvinnan jag ligger med nu (jag ska ligga med henne om en liten stund, men tvekar) har ingen stor och härlig röv. Det känns liksom ingenting. Jag vill ha det där smaskande, daskande ljudet som uppstår när man tar henne hårt. Jag vill ha lite motstånd liksom. Hon som ligger där inne och väntar på mig nu är 1,61 lång och väger endast 58-60 kilo, och det är inte röven som väger 60 kilo alltså! Jag gillar kvinnor som är 1,65-1,75 och väger 80-90 kg (gör ingenting om de väger upp mot 110 kg heller!), då jävlar blir det åka av! Jag vill ha en KVINNA, inget jävla benrangel.
    Var hittar man dom lite fylliga kvinnorna? I kön till Burger King/McDonalds? Utanför Viktväktarna?
    Tack för ett moget och insiktsfullt inlägg, HerrKavaj!

Ja, på Burger King / McDonalds finns det rejäla rumpor. Till viktväktarna misstänker jag tyvärr att kvinnor som har stor mage, vilken de inte är nöjd med, söker sig.

Kvinna som har ätit fet skräpmat:

Lärarinnor i svenska och engelska brukar också ha ganska rejäla rumpor. Kvinnor som undervisar i de ämnena är dessutom generellt såna som vill att man ska kolla på deras underkropp. Tror faktiskt inte att jag har haft en enda svenskalärarinna som inte haft väldigt åtsittande kläder på underkroppen. De ska alltid hålla på och skryta med sina rumpor, vissa mer subtilt än andra.

Tror även att dagmammor många gånger har ganska bra rumpor.

Det du ska akta dig för är professionella modeller, deras fyllighet kan man inte lita på.

• PrimitivMan
    Ernst Hugo skrev 2012-11-24 11:19:28 följande:
    SD och SockerConny har massor gemensamt

Ja båda har skitig tvätt.