• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-23 08:18:03 följande:
    Alla som inte sett "Upp!" borde det, stor som liten, det är en så vacker film.
    Gubben har ett liknande husproblem som det äldre kinesiska paret och löser det på ett annat sätt;

Jag har sett den, och den är söt!
    The hard way is the right way.
  • oOOo  oOOo
    PrimitivMan skrev 2012-11-23 08:54:04 följande:

Lite förvånande att det är i Kina. De kör över demonstranter med stridsvagnar och tvångsförflyttar medborgare i andra sammanhang, men låter ett hus stå i vägen för en motorväg??  Måste finnas något mer bakom, antagligen att paret i fråga har god kontakter inom partiet eller något. Hade förstått det om det var i japan där man (om jag har rätt för mig) inte har någon expropieringsrätt.
    Tror det är så att det är stor skillnad på om man är politiskt obekväm eller om det handlar om materiella saker. Har kört liknande historier från kina tidigare. De följer nog sina lagar.
  • och
    PrimitivMan skrev 2012-11-22 22:26:20 följande:

Aha då förstår jag. Fast underkläder är en dålig investering. Det känns lite som att investera i dyrbart presentpapper. Meningslöst, det intressanta finns ju under. Då är det bättre med något som kan användas samtidigt. Halsband (och koppel) tex eller fina bojor. Praktiska och användbara saker!
    Nej. Det gör att man känner att man måste ge personen som gav underkläderna en möjlighet att få lite glädje av investeringen. Alltså har du chans på en ny dejt även om du sög vad gällde sexet första gången. Du bör nog tänka om, tycker du inte? 

Dessutom är det snart jul, och jag har ingen röd bh?  
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-11-23 09:06:41 följande:
    Nej. Det gör att man känner att man måste ge personen som gav underkläderna en möjlighet att få lite glädje av investeringen. Alltså har du chans på en ny dejt även om du sög vad gällde sexet första gången. Du bör nog tänka om, tycker du inte? 

Va fan! Ljög du om att det var ditt livs bästa 4 sekunder!!!
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anton Chigurh

Vad är det för fel med svart nu då ???

Om jag får fråga..... 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • PrimitivMan
    Anton Chigurh skrev 2012-11-23 09:21:50 följande:

Om jag får fråga..... 

Tycker du att svart känns juligt??
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Aynrand

Just det
    merparten av se sexiga röda underkläderna sälj inför och under Jul....statistiskt bevisat!

Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2012-11-23 09:24:31 följande:
    Just det
    merparten av se sexiga röda underkläderna sälj inför och under Jul....statistiskt bevisat!

Dock väldigt smal tjej.

• Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-11-23 09:23:48 följande:

Tycker du att svart känns juligt??
    Jodå.....

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-11-23 09:21:50 följande:

Om jag får fråga..... 
    Men älskling, skulle jag inte se helt fantastisk ut i röda underkläder? Va?