• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • GangsterKermit
    och skrev 2012-11-22 21:10:47 följande:
    GangsterKermit menar bara att du skulle kunna använda pengarna till att bjuda ut mig på en fin restaurant, det borde nog räcka till nya underkläder också som du sedan såklart vill utforska närmare när jag har bytt om.   
    När vi är ändå igång kan du ta bilder och skicka så har han något att sukta efter.
    We are free, where everything?s allowed and love comes first ♥
  • GangsterKermit
    PrimitivMan skrev 2012-11-22 21:03:52 följande:

Ja tyvärr. Hur så?

Fan...Då kunde jag inte göra den reflektionen jag hade tänkt. Men nu bryr vi oss inte om det! :D
  • och
    GangsterKermit skrev 2012-11-22 21:46:47 följande:
    När vi är ändå igång kan du ta bilder och skicka så har han något att sukta efter.
    Det har han fått för länge sen, vad tror du om mig egentligen?
    The hard way is the right way.
  • GangsterKermit
    och skrev 2012-11-22 21:47:35 följande:
    Det har han fått för länge sen, vad tror du om mig egentligen?

Porrfilm då nästa? Flört
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-11-22 21:10:47 följande:
    GangsterKermit menar bara att du skulle kunna använda pengarna till att bjuda ut mig på en fin restaurant, det borde nog räcka till nya underkläder också som du sedan såklart vill utforska närmare när jag har bytt om.   

Aha då förstår jag. Fast underkläder är en dålig investering. Det känns lite som att investera i dyrbart presentpapper. Meningslöst, det intressanta finns ju under. Då är det bättre med något som kan användas samtidigt. Halsband (och koppel) tex eller fina bojor. Praktiska och användbara saker!
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • lille Birger
    PrimitivMan skrev 2012-11-22 22:26:20 följande:

Aha då förstår jag. Fast underkläder är en dålig investering. Det känns lite som att investera i dyrbart presentpapper. Meningslöst, det intressanta finns ju under. Då är det bättre med något som kan användas samtidigt. Halsband (och koppel) tex eller fina bojor. Praktiska och användbara saker!
    Detta reagerade Nallen över. Han menar att det kan stå viktiga meddelanden på underkläderna. Och Nallen har faktiskt en poäng, kolla på denna bilden:

• Nice Girl Wrong Place

Haha vad underbart!
    Någon som sett animerade filmen "Upp!"?

IRL Upp!

"När myndigheterna bestämde sig för att bygga en ny väg till stationen stod paret Luos hus i vägen. Men det gamla paret vägrade att flytta. Nu går motorvägen på båda sidor av deras halvrivna femvåningshus."

www.dn.se/nyheter/varlden/bilister-far-kora-runt-huset

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place

Alla som inte sett "Upp!" borde det, stor som liten, det är en så vacker film.
    Gubben har ett liknande husproblem som det äldre kinesiska paret och löser det på ett annat sätt;

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-23 08:09:07 följande:
    Haha vad underbart!

IRL Upp!

"När myndigheterna bestämde sig för att bygga en ny väg till stationen stod paret Luos hus i vägen. Men det gamla paret vägrade att flytta. Nu går motorvägen på båda sidor av deras halvrivna femvåningshus."

www.dn.se/nyheter/varlden/bilister-far-kora-r...

Koolt, de borde öppna bensinmack med fika
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-23 08:09:07 följande:
    Haha vad underbart!

IRL Upp!

www.dn.se/nyheter/varlden/bilister-far-kora-r...

Lite förvånande att det är i Kina. De kör över demonstranter med stridsvagnar och tvångsförflyttar medborgare i andra sammanhang, men låter ett hus stå i vägen för en motorväg??  Måste finnas något mer bakom, antagligen att paret i fråga har god kontakter inom partiet eller något. Hade förstått det om det var i japan där man (om jag har rätt för mig) inte har någon expropieringsrätt.
    Is sex dirty? Only if it's done right