• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan
    Ermenegildo skrev 2012-11-23 13:44:15 följande:
    Kombinationen. Det är någonting med det där programmet som är så totalt osexigt. I försöken att göra sex naturligt och ta bort alla tabun blir det bara trist och osmakligt. Jag är konstig, jag pratar väldigt öppet om sex med den som jag ska eller kan tänka mig att ha sex med men jag skulle inte sitta och prata sex med kreti o pleti och de som gör det är osexiga i mina ögon. Det ska vara lite hemligt.

Ligger en del del i det. Dessutom är det inget självändamål att ta bort tabun. Bli tråkigare utan tabun allt blir så slätstruket och "ok".  Roligare när någon förfäras .

Överhuvudtaget ogilar jag folk som skall outa sig inför tv-kameror. Som det där programmet med familjerådgivning som filmas. God idé på ett sätt för det kan ge lite input till folk som är i samma situation, men osmakligt och alldeles för personligt. Förstår inte hur de tänker som ställer upp.

fast det är klart, vad är ett långt strävsamt liv jämfört med 2 min fame i tv?     
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Nice Girl Wrong Place
    lille Birger skrev 2012-11-23 16:19:53 följande:
    Ser ni om det är pannkakor på den här bilden?
    Ser ut som amerikanska pannkakor.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • och
    PrimitivMan skrev 2012-11-23 09:56:22 följande:

Din snålvarg. Du vill bara komma undan med att ge en rulle sopsäckar i julklapp istället för piffiga (men dyra) underkläder.
    Du har synnerligen god människokännedom, PM. Det uppväger nästan för de fyra sekunderna.
    The hard way is the right way.
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-23 11:46:04 följande:
    Den där tråden gör mig knäpp!!!
    Ja den tråd behöver pimpas med kärlek, sex och sadism om du frågar migDemon
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-11-23 17:19:51 följande:
    Jag och tråden har något gemensamt.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2012-11-23 17:19:51 följande:
    En stor rumpa också. Det glömde du, Aynrand. Flört
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2012-11-23 12:30:45 följande:
    Fast du övar ju upp din retoriska förmåga när du skriver i de där trådarna.

mkt smart observerat Birger!

känner igen den där gifen...
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-23 17:20:51 följande:
    Jag och tråden har något gemensamt.
    definitivt!
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-11-23 16:58:29 följande:
    Du har synnerligen god människokännedom, PM. Det uppväger nästan för de fyra sekunderna.

Haha tur det då . Men vilka härliga fyra sekunder!!! 

Skall vi testa att penetrera nästa gång och inte bara att du visar trosorna?  
    Is sex dirty? Only if it's done right